راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همراه با نوآوری / درباره علی حاجی‌زاده مقدم، مدیرعامل آدانیک بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / پنج سال از تأسیس آدان‌نیک‌افزار (آدانیک) می‌گذرد؛ شرکتی که حالا دیگر با محصولات کلیدی مانند کاریز، گمانیک، کیلید، کلون، بومرنگ و حساب‌کتاب شناخته می‌شود. آدانیک تلاش می‌کند سرویس‌های ارزش‌افزوده مبتنی بر دانش و نوآوری به بانک‌ها ارائه کند. در دنیا، شرکت‌های بزرگ کربنکینگ سرویس‌های پایه بانکی را ارائه می‌کنند، ولی در کنار آنها شرکت‌هایی هم هستند که تمرکزشان کمک به بانک‌ها برای نوآوری، تمایز، بهبود تجربه مشتری و همگامی با فناوری است.

برخی از آنها توسط کربنکینگ‌ها جذب یا خریداری می‌شوند و برخی هم مستقل هستند. آدانیک شرکت مستقلی محسوب می‌شود که در بستر کربنکینگ‌های مختلف کار می‌کند. آدانیک چند وقتی است که با محصولات گمانیک و کاریز به صنعت بیمه هم ورود پیدا کرده است. علاوه بر مشتریان بانکی «کاریز» مانند آینده، ملی، توسعه صادرات و موسسه نور، بیمه رازی هم به جمع مشتریان این محصول اضافه شده است. کاریز، سامانه واسطی است که کمک می‌کند تا یک سازمان، چگونگی ارائه سرویس و API به سامانه دیگر یا به هویت بیرونی را تعیین و مدیریت کند.

علی حاجی‌زاده مقدم، مدیرعامل آدانیک اعتقاد دارد: «این شرکت بیش از آنکه تلاش داشته باشد بر تعداد بانک‌های طرف قرارداد خود بیفزاید، در تلاش است رابطه عمیق‌تر و پایدارتری با مشتریان فعلی ایجاد کند و در نوآوری همراه آنها باشد.»

حاجی‌زاده مقدم معتقد است آدانیک نه یک شرکت بزرگ است و نه یک استارت‌آپ، با این حال چابکی و نوآوری استارت‌آپ‌ها را دارد و ثبات و قابل اعتماد بودن شرکت‌های بزرگ را و این از فهرست بانک‌هایی که به آن اعتماد کرده‌اند، مشخص است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.