راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه تجارت‌کارت خود را در کمتر از یک دقیقه مسدود کنیم؟

در کنار سایر روش‌ها، همراه‌بانک تجارت ساده‌ترین راه مسدود کردن تجارت‌کارت را برای مشتریان فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، روش‌های مسدود کردن فوری کارت بانکی از مسائلی است که همواره کاربران خدمات بانکی باید با آن آشنا باشند. بانک تجارت برای مسدود کردن تجارت‌کارت چند مسیر مختلف را پیش‌بینی کرده تا مشتریان بتوانند در کمترین زمان نسبت به مسدود کردن کارت خود اقدام کنند.

ساده‌ترین و در دسترس‌ترین راه برای مسدود کردن تجارت‌کارت، همراه‌بانک جدید این بانک است. مشتری برای این کار در کمترین زمان می‌تواند با ورود به همراه بانک تجارت، کارت موردنظر خود را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه جزئیات، وارد بخش مسدودی حساب شده و با وارد کردن رمز همراه‌بانک، به‌سرعت نسبت به مسدودی کارت اقدام کند.

روش دوم، مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با شماره 1554 است. پس از تماس با این شماره مشتری با انتخاب کلید شماره یک و ورود اطلاعات درخواستی نسبت به انتخاب کلید شماره چهار اقدام و با وارد کردن اطلاعات حساب و مشخصات فردی کارت خود را مسدود می‌کند و در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل انجام این فرآیند، با انتخاب کلید شماره دو با کارشناسان این مرکز ارتباط گرفته تا راهنمایی‌های لازم برای مسدودسازی حساب را دریافت دارند.

اینترنت‌بانک روش سومی است که بانک تجارت برای مسدود ساختن تجارت‌کارت فراهم کرده است. مشتری به‌سادگی با ورود به اینترنت‌بانک تجارت و با وارد کردن رمز اینترنت بانک می‌تواند تجارت‌کارت خود را مسدود کند.

گزینه دیگر سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir و انتخاب بخش خدمات اینترنتی کارت و گزینه مسدود نمودن کارت است. مشتری در این روش با ورود مشخصات کارت خود از امکان مسدود کردن کارت خود برخوردار است.

البته باید به موارد بالا روش حضور در یکی از شعب بانک همراه با کارت شناسایی روش را نیز اضافه کنیم.

نکته آخر اینکه برای فعال‌سازی مجدد تجارت‌کارت، مشتری می‌تواند با حضور در نزدیک‌ترین شعبه نسبت به دریافت تجارت‌کارت جدید در کمترین زمان ممکن اقدام کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.