راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامسونگ اپلیکیشن بیت‌کوین را روی گلکسی S10 خود راه‌اندازی می‌کند

سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد تا در سال 2019 یک اپلیکیشن بیت‌کوین را روی گلکسی‌های S10 سامسونگ راه‌اندازی کند. در این اپلیکیشن بیت‌کوین، یک کیف پول سرد قرار دارد که با استفاده از آن افراد می‌توانند ارزهای رمزنگاری‌شده خودشان را ذخیره کنند و همچنین به اطلاعات تمامی حساب‌هایشان و سابقه تراکنش‌هایشان و همینطور انتقال ارزهای رمزنگاری‌شده دسترسی داشته باشند.

به منظور حفظ امنیت، در این اپلیکیشن هم از پین و هم از اثرانگشت استفاده می‌شود.

این راهکار سامسونگ دو بخش عمده دارد. بخش اول همان کیف پول سرد است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بیت‌کوین و دیگر ارزهای رمزنگاری‌شده‌ و همینطور کلیدهای عمومی و خصوصی‌اش را ذخیره کند. بخش دوم به‌عنوان یک کیف پول رمزنگاری‌شده در دسترس افراد خواهد بود که به منظور امکان انتقال و همینطور نظارت اطلاعات حساب و سابقه تراکنش‌ها ارائه می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این اپلیکیشن سامسونگ از ورودی‌های مختلف از کیف‌ پول‌های مختلف و سرویس‌های واسط مانند متاماسک و تراست والت، پشتیبانی می‌کند. همچنین این اپلیکیشن از ارزهای رمزنگاری‌شده و توکن‌هایی مانند بیت‌کوین، اتریوم، توکن مبتنی بر اتریوم ERC20 و بیت‌کوین کش نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین برای حفظ مسائل امنیتی، حساب‌هایی که از طریق اپلیکیشن بیت‌کوین سامسونگ ایجاد می‌شود، در شبکه بلاکچین و به‌صورت ناشناس ذخیره می‌شود.

منبع: The Paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.