راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد از دست اندرکاران نمایشگاه کتاب تهران

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی مراسمی در شب بیست و سومین روز خرداد ماه سال جاری از دست اندر کاران همکار در برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از جمله بانک صادرات ایران بخاطر نصب بیش از ۲۴۰۰ دستگاه کارتخوان در این نمایشگاه تقدیر کرد.

در این مراسم که در مجتمع باغ زیبای وزارت ارشاد برگزارشد شماری از مسوولان فرهنگی و نمایندگان برخی دستگاههای اجرایی کشور نیز حضور داشتند.

در این مراسم لوح تقدیر و تندیس نمایشگاه به «عزت الله ضرغامی» رییس سازمان صدا وسیما، «حسن بیادی» نایب رییس شورای شهر، «طالبی‌نژاد» دبیر کمیسون فرهنگی اجتماعی شورای شهر، شهردار منطقه ۷، شرکت ایران کیش، سازمان پسماند، شرکت توزیع برق، شرکت نیرو و توسعه، مصلی امام خمینی (ره)، شرکت نیرو و توسعه، سازمان تاکسیرانی، اورژانس تهران و بانک صادرات و… اهدا شد.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران برای پنجمین سال متوالی به عنوان «حامی یار مهربان» در راستای انجام رسالت‌های فرهنگی و ا جتماعی خود در نمایشگاه حضور داشته و به منظور افزایش رفاه ناشران، دانشجویان و بازدید کنندگان، از طریق ۲۳۰ شعبه در سراسر کشور نسبت به صدور کارت‌های یارانه‌ای خرید کتب داخلی، اقدام و همچنین با نصب ۲۴۰۰ دستگاه کارت خوان و استقرار حدود ۱۵۰ نیروی پشتیبانی و ستادی توسط شرکت ایران کیش نقش بسزایی در برگزاری مطلوب این دوره از نمایشگاه داشت.

منبع: ایران کیش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.