راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سایان‌کارت سومین PSP از نظر کاهش ضریب خطای پذیرندگی شاپرک

شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) گزارش اقتصادی آبان‌ماه 97 را منتشر کرده و بر اساس آن شرکت سایان‌کارت توانسته جایگاه خود را در شاخص کاهش خطای ضریب پذیرندگی حفظ کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سایان‌کارت، شرکت سایان‌کارت در گزارش اقتصادی شهریور و مهر 97 شاپرک که در آذرماه سال جاری منتشر شد، توانست رتبه سوم در شاخص کاهش ضریب خطای پذیرندگی شاپرک را کسب کند.

ضریب خطای پذیرندگی تراکنشی است که از دید شاپرک ناموفق است و علت بروز خطا، سوئیچ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت است.

3 دیدگاه
  1. کارشناس می‌گوید

    بعد از گزارش اقتصادی ماهیانه شاپرک از عملکرد شرکت های PSP ، ماهی نیست که این خبر هم پش بند این گزارش نیاید !؟ سومین شرکت از نظر خطای پذیرندگی در بین ۱۲ شرکت PSP با کدام شرکت؟ به نسبت چه تعداد ترمینال و ابزار پذیرش تراکنش؟ به نسبت چه تعداد پذیرنده؟؟؟ مقایسه پوچ و بیخودی است و ارزش خبری هم‌ ندارد . آیا تعداد ۱۳۰ یا ۱۴۰ هزار پذیرنده سایان کارت با ۱میلیون یا ۱میلیون و صد هزار پذیرنده شرکت X (شرکت PSP ثالث)قابل مقایسه و درصد گذرای صحیح هست ؟
    اخوان قربانی توقع و انتظار از شما و مجموعه راه پرداخت بیش از این است .

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام بر دوست عزیز و ناشناس
      هر شرکتی حق داره درباره خودش حرف بزنه و اینکه حالا مقیاسش با بزرگان قابل مقایسه نیست که دلیل نمیشه دیگه کلا حرف نزنه. اینجوری بخواهیم نگاه کنیم توی هر صنعتی یک سری بزرگا هستن دیگه کوچیکا برای چی باید کار کنند.
      اما در خصوص نکته‌ای که فرمودید، میتونید با اسم و رسم خودتون یک مطلب انتقادی به این مقایسه که در گزارش شاپرک میاد بنویسید بفرستید ما منتشر کنیم.
      چون ما پیش از این هم چندین نقد به آمارهای شاپرک منتشر کردیم که پارامترهای شاپرک در گزارش اقتصادیش خیلی هاشون درست نیست و کل حقیقت رو نمیگه. اما نمیشه به رویکرد یک شرکت در انتشار این آمار نقد کرد. نقد رو باید به شاپرک کرد.

  2. مهدی انصافی می‌گوید

    نت خریده ام نیومده پولو برداشته اما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.