راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری ایران 21 و 22 آذر برگزار می‌شود

دوازدهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری و نوآوری ایران 21 و 22 آذرماه 97 در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

انجمن مدیریت فناوری ایران برگزارکننده این کنفرانس است و در این رویداد دوروزه، متخصصین بین‌المللی از 5 کشور ایران، سوئیس، ترکیه، ایتالیا و آمریکا سخنرانی خواهند کرد. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این رویداد با آخرین دانش مدیریت فناوری و نوآوری در جهان آشنا شوند. کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری و نوآوری فضای مناسبی برای انتقال به‌روزترین دستاوردهای حوزه فناوری و نوآوری به مدیران و پژوهشگران ایرانی است.

در این همایش برنامه‌ها و پنل‌های متعددی برگزار می‌شود. در یکی از پنل‌های این کنفرانس به موضوع مدل‌های کسب‌وکار نوین در بازارهای پول و سرمایه پرداخت می‌شود. مجید قاسمی؛ مدیرعامل بانک پاسارگاد، محمد هاشم بت‌شکن؛ مدیرعامل سابق بانک مسکن، مصطفی نقی‌پورفر؛ عضو هیات مدیره مرکز نوآوری فناپ، سعید اسلامی بیدگلی؛ دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و مسعود زمانی؛ مدیر سیستم‌ها و روش‌های شرکت فناپ صحبت خواهند کرد.

چالش‌های قانونی و امنیتی اکوسیستم استارت‌آپی پنل دیگر این همایش است. امیر ناظمی؛ رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، ژوبین علاقبند؛ مدیرعامل اسنپ، محمد صاحبکار خراسانی؛ رییس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شایان شلیله؛ موسس Anetwork و آرش برهمند؛ سردبیر ماهنامه پیوست در این پنل حضور خواهند داشت.

تحولات فناورانه، زیست‌بوم نوآوری و مدل‌های کسب‌وکار آینده محور اصلی این کنفرانس به حساب می‌آید. محورهای عمومی کنفرانس مدیریت راهبردی فناوری، مدیریت همکاری‌های راهبردی و انتقال فناورانه، مدیریت مالکیت فکری، مدیریت پژوهش و توسعه، مدیریت نوآوری و توسعه محصولات جدید، مدیریت نوآوری خدماتی، مدیریت دانش در خدمت توسعه فناوری، نوآوری باز و شبکه‌های نوآوری و تجاری‌سازی دانش و فناوری هستند.

از دیگر محورهای دوازدهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری و نوآوری می‌توان به مواردی مانند تامین مالی نوآوری و توسعه فناوری، آینده‌پژوهی و آینده‌نگاری، ارزیابی فناوری، هوشمندی فناوری، سیاست‌گذاری فناوری و نوآوری، نظام‌های نوآوری ملی، بخشی و فناورانه، آثار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فناوری و نقش آن در توسعه پایدار، آموزش در حوزه مدیریت فناوری و نوآوری، پژوهش در حوزه و مدیریت فناوری و نوآوری و دیپلماسی فناوری اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02141883600 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.