راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اردوی استارت‌آپی پارک علم و فناوری زنجان به پایان رسید

اختتامیه اردوی استارت‌آپی پارک علم و فناوری زنجان جمعه 9 آذر برگزار شد. این رویداد در دانشگاه زنجان با حضور ۱۷۰ نفر در ۱۷ تیم برگزار شد و در آن استاندار زنجان، رییس پارک علم و فناوری زنجان و جمعی از فعالان اکوسیستم استارت‌آپی کشور برگزار شد.

داود مرادخانی؛ رییس پارک علم و فناوری استان زنجان
داود مرادخانی؛ رییس پارک علم و فناوری استان زنجان

از بین ۱۷ تیم منتخب ۱۱ گروه بیش از یک ماه بر روی ایده خود کار می‌کردند و ۶ تیم در روزهای پایانی به این رویداد اضافه شدند. فاز آخر این اردوی استارت‌آپی 7 تا 9 آذر در دانشگاه زنجان برگزار شد. اولین سخنران این رویداد رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان، داود مرادخانی بود. بعد از آن منتورها معرفی شدند و سپس تیم‌های منتخب ایده‌های خود را به صورت دودقیقه‌ای ارائه کردند. بعد از هر ارائه داوران نظرات اجمالی خود را بیان کردند.

رضا قربانی، محبوبه مظاهری، سارا ستوده، محمد اعلم ملکی، علی امیری، مصطفی خلیل نسب، مهدی خادمی مقدم، نیلوفر شجاعی، ارسلان قنواتی، مجید علوی زاده، محمد امین توکلی و کتایون سپهری مربیان اردوی استارت‌آپی زنجان بودند و داوری این رویداد بر عهده حمیدرضا نعمتی، علی امینیان، شایان شلیله، سروش مؤدب و حسام زند حسامی بود.

کارگاه فین‌تک این رویداد را رضا قربانی برای حاضران ارائه کرد. او در مورد فین‌تک به صحبت پرداخت و تعاریف مختلف فناوری‌های مالی را برای شرکت‌کنندگان تشریح کرد.

کارگاه تیم‌سازی به وسیله محبوبه مظاهری ارائه شد. مظاهری در مورد منابع انسانی و تعامل در یک گروه موفق توضیح داد. همچنین کتایون سپهری و محمد اعلم ملکی کارگاه اعتبارسنجی را برگزار کردند.

مجید علوی زاده و مصطفی خلیل نسب کارگاه MVP را برگزار کردند و به توضیحات مفصلی در مورد کمینه محصول قابل ارائه پرداختند. آخرین کارگاه را آرش سروری ارائه داد. سروری درباره ارائه تأثیرگذار به توضیح پرداخت.

فتح‌الله حقیقی؛ استاندار زنجان
فتح‌الله حقیقی؛ استاندار زنجان

اختتامیه این رویداد جمعه 9 آذر برگزار شد و تیم‌ها ارائه‌های نهایی خود را در برابر داوران انجام دادند. استاندار زنجان، فتح‌الله حقیقی و رییس پارک علم و فناوری زنجان، داود مرادخانی از سخنرانان این مراسم بودند.

تیم بازیاب
تیم بازیاب
تیم SEA
تیم SEA
تیم باشگاه صدساله‌ها
تیم باشگاه صدساله‌ها

بعد از ارائه نهایی تیم‌ها، داوران به جمع‌بندی رسیدند و تیم‌های بازیاب، باشگاه صدساله‌ها و SEA به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.