راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فردا زنگ شروع تراستک در شهر کن به صدا در می‌آید/ ایرانی‌ها جایی در این رویداد ندارند

برای سومین بار شهر کن میزبان جمعی از حرفه‌ای‌ها و پیشروهای صنعت فناوری‌های اعتماد دیجیتال خواهد بود و طی سه روز تمامی فناوری‌ها و اپلیکیشن‌های امنیتی که در حال توسعه و گسترش هستند و همینطور روندهای در حال ظهور و ساختارشکن را بررسی و دستاوردها را به معرض نمایش خواهد گذاشت. تراستک 2018 از 27 تا 29 نوامبر یعنی از ششم تا هشتم آذر در کاخش جشنواره کن برگزار می‌شود اما همانطور که در خبرهای قبلی هم به آن اشاره کرده بودیم در میان افراد حاضر در این رویداد جای نمایندگانی از ایران خالی است.

چند ماه پیش در خبرها منتشر کرده بودیم که تراستک ایرانی‌ها را تحریم و به‌نوعی تعاملش با شرکت‌های ایرانی و افرادی که در ایران ساکن هستند را متوقف کرد. برگزارکنندگان این رویداد در مکاتباتی که با خبرنگار راه پرداخت داشتند اعلام کردند که به دلیل تحریم‌های اقتصادی، علی‌رغم میل باطنی‌شان نمی‌توانند پذیرای ایرانی‌ها در تراستک باشند.

ببینید: تراستک ایرانی‌ها را تحریم کرد / توقف تعامل تراستک با شرکت‌های ایرانی و افرادی که در ایران ساکن هستند

در رویداد امسال بیش از 250 سخنران بین‌المللی و بیش از یازده هزار بازدیدکننده از بیش از 120 کشور حضور دارند و از آخرین محصولات و دستاوردهایی که در بیش از 300 غرفه رویداد در معرض نمایش قرار داده شده، بازدید می‌کنند. می‌توان گفت که بیشترین افراد حاضر در رویداد را مدیران بخش‌های مختلف شرکت‌ها تشکیل می‌دهند؛ حدود 27 درصد و 21 درصدشان را هم مدیران عامل و 25 درصد را مدیران پروژه و محصول تشکیل می‌دهند.

بانکداری و پرداخت، دولت، امنیت، اینترنت اشیا، موبایل و مخابرات، تحرک، حمل‌ونقل و تجارت الکترونیک خرده‌فروشی از حوزه‌هایی موردتوجه رویداد امسال هستند و سخنرانی‌ها و کنفرانس‌هایی که در این سه روز برگزار می‌شود به بخش‌هایی ازجمله PSD2، فین‌تک 2020، احراز هویت و حریم خصوصی، ریسک‌ها سایبری، ارزهای رمزنگاری‌شده، آینده بلاکچین، هوش مصنوعی و غیره می‌پردازد.

استیج نوآوری (Innovation Stage) هم از دیگر برنامه‌های تراستک است که تماما به نوآوری اختصاص دارد و جمعی از نوآوران و ساختارشکنان به معرفی و ارائه ایده و محصولشان به جمعی از مشتریان و سرمایه‌گذاران بین‌المللی می‌پردازند.

شرکت‌های استارت‌آپی هم می‌توانند در این قسمت ایده، محصول و یا راهکارشان بین مدت 7 الی 20 دقیقه به حاضرین ارائه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.