پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
تقدیر دستیار وزیر ارتباطات از فنآوا کارت برای رفع مشکلات در فروش بلیط فینال جام باشگاههای آسیا
دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور حقوق شهروندی و عضو شورای حقوق شهروندی نهاد ریاست جمهوری در بازدید از مرکز تماس شرکت فنآوا کارت از تلاشهای این شرکت برای رفع مشکلات بوجود آمده در بلیط فروشی الکترونیکی بازی برگشت فینال جام باشگاههای آسیا تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فنآوا کارت، در پی بروز مشکلاتی در چرخه فروش الکترونیک بلیط بازی برگشت فینال قهرمانی جام باشگاههای آسیا و تلاش شبانه روزی پرسنل مرکز تماس شرکت فنآوا کارت برای حل این مشکل دکتر رضا اکبری نوری، دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور حقوق شهروندی ضمن بازدید از مرکز تماس شرکت، از زحمات شبانه روزی انجام شده برای رفع مشکلات بوجود آمده قدردانی کرد.
دکتر اکبری نوری ضمن بازدید از مرکز تماس، اقدام شرکت فنآوا کارت برای حل این مشکل را ارزشمند دانست و گفت: «ورود شرکت فنآوا کارت نشان از مسئولیت پذیری مدیران این مجموعه دارد و میتوان با انعکاس زحمات و کارهای انجام شده در این چند روز در این حوزه فرهنگ سازی کرد.»
دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور حقوق شهروندی در ادامه افزود: «کار مهمی انجام شده و اگر شما ورود نمیکردید به شما خرده گرفته نمیشد که چرا برای حل این مشکل اقدام نکردهاید اما تلاشهای شما از این جهت قابل تقدیر است که خودتان احساس مسئولیت کردید و در راستای صیانت از حقوق شهروندی عمل ارزشمندی را انجام دادید که قابل تشکر و تقدیر میباشد.»
پیرو قرارداد شرکت فنآوا کارت با مجموعه گیشه ۳ برای ارائه خدمات پرداخت برای فروش اینترنتی بلیط ورزشگاه آزادی در هفته گذشته بیست شش هزار تراکنش انجام شد که به صدور موفق که ۶۰ هزار بلیط موفق منتهی شد و متاسفانه تعداد ۷ هزار تراکنش موفق دیگر منجر به تکمیل فرآیند خرید بلیط نشد.
شرکت فنآوا کارت در این فرآیند وظیفه تامین درگاه پرداخت الکترونیک (IPG) را برعهده دارد که در بررسی مشکلات بوجود آمده حجم بالای درخواستها به سایت گیشه ۳ و مشکلاتی که در سرورهای شرکت مبنا توسعه مبین بوجود آمده بود باعث شده بود که تراکنشهای مالی انجام و از حساب بانکی این افراد پول کسر شود اما به دلیل مشکلات موجود فرآیند صدور بلیط تکمیل نشده و برخی بانکها نیز به دلیل اینکه پیامک اصلاحیه تراکنش را تا سقف معینی ارسال میکنند این افرادی که اقدام به خرید بلیط کرده بودند پیامک بازگشت را دریافت نکنند.
بر اساس اطلاعات بدست آمده پیش بینی میشد نزدیک به ۱۰ هزار تماشاگر در روز بازی فینال جام باشگاههای آسیا به ورزشگاه آزادی با تصور خرید موفق بلیط بازی مراجعه کنند که در حقیقت بلیطی برای آنها صادر نشده بود و این مسئله میتوانست مشکلات بسیاری را به لحاظ امنیتی و نارضایتی شدید این طرفداران فوتبال را در روز بازی پرسپولیس و تیم ژاپنی بوجود آورد.
با دستور ویژه مهندس علی نوروزی مدیرعامل شرکت فنآوا کارت و با درک این شرایط و میزبانی کشورمان در این بازی حساس که پوشش گسترده تلویزیونی در سطح دنیا خواهد داشت، شرکت فنآوا کارت در راستای حفظ حقوق شهروندی این تماشاگران عزیز، علی رغم اینکه وظیفه قانونی در این خصوص نداشته پا به میدان گذاشت و با همکاری با شرکت مبنا توسعه مبین و تلاش شبانه روزی پرسنل وظیفه شناس مرکز تماس توانست در روزهای تعطیل هفته گذشته با اکثر افرادی که دچار این مشکل شده بودند تماس برقرار کنند و آنها را از موضوع مطلع سازند.