راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آنچه باید درباره جفری چن مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت اینشورتک بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / جفری چن مدیرعامل ژونگ‌آن، شرکت بیمه آنلاین چین و البته برترین شرکت اینشورتک در دنیا با سرمایه ۹۳۴ میلیون دلاری است که توسط شرکت علی‌بابا هم حمایت می‌شود. این شرکت در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و اولین شرکت بیمه تمام آنلاینی محسوب می‌شود که بیمه‌نامه‌های خودش را از طریق وب به فروش می‌رساند و در سال ۲۰۱۵ توانست سرمایه ۹۰۰ میلیون دلاری به دست آورد.

ژونگ‌آن بیش از ۲۰۰ محصول بیمه‌ای و همچنین بیش از ۶/۳ میلیارد بیمه‌نامه را به ۳۶۹ میلیون مشتری اشتراک‌گرفته ارائه می‌دهد. این شرکت بیمه سرمایه‌گذارانی ازجمله مورگان استنلی، شرکت سرمایه‌گذاری بین‌المللی چین، علی‌بابا و بزرگ‌ترین رقیب علی‌بابا یعنی تنسنت دارد و شرکت مخابرات ژاپنی، سافت‌بانک، هم اعلام کرده که قصد سرمایه‌گذاری روی این شرکت بیمه را دارد تا بتواند مسیرش به سمت بین‌المللی شدن را طی کند. سپتامبر سال گذشته بود که ژونگ‌آن توانست در عرضه اولیه سهامش ۵/۱ میلیون دلار به دست آورد که به نوبه خودش در تاریخ بیمه‌کنندگان آنلاین، بی‌سابقه بوده است.

یکی از تاثیرگذارترین لحظاتی که ژونگ‌آن در طول دوران فعالیتش تجربه کرد، مربوط به سال ۲۰۱۶ می‌شود و زمانی که این شرکت اعلام کرد که توانسته ۸/۵ میلیارد بیمه‌نامه را به ۴۶۰ میلیون مشتری طی یک دوره سه‌ساله به فروش برساند که در واقع یک رکورد فروش قابل توجه میان گروه‌های بیمه سنتی محسوب می‌شد. سال گذشته پادکست جالبی از جفری چن، مدیرعامل این شرکت اینشورتک منتشر شد که در آن به نکات جالب توجهی هم اشاره شد.

از جمله این نکات می‌توان به اولین محصول ژونگ‌آن اشاره کرد که در واقع یک نوع برگشت حق بیمه تجارت الکترونیکی به نام ژونگ لو بائو بود که به پذیرندگان علی‌بابا ارائه شد. از دیگر نکاتی که در این پادکست به آن اشاره شد، این است که این شرکت بیمه آنلاین ۴۹۲ میلیون مشتری در سراسر دنیا دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.