راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آنچه باید درباره جفری چن مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت اینشورتک بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / جفری چن مدیرعامل ژونگ‌آن، شرکت بیمه آنلاین چین و البته برترین شرکت اینشورتک در دنیا با سرمایه 934 میلیون دلاری است که توسط شرکت علی‌بابا هم حمایت می‌شود. این شرکت در سال 2013 راه‌اندازی شد و اولین شرکت بیمه تمام آنلاینی محسوب می‌شود که بیمه‌نامه‌های خودش را از طریق وب به فروش می‌رساند و در سال 2015 توانست سرمایه 900 میلیون دلاری به دست آورد.

ژونگ‌آن بیش از 200 محصول بیمه‌ای و همچنین بیش از 6/3 میلیارد بیمه‌نامه را به 369 میلیون مشتری اشتراک‌گرفته ارائه می‌دهد. این شرکت بیمه سرمایه‌گذارانی ازجمله مورگان استنلی، شرکت سرمایه‌گذاری بین‌المللی چین، علی‌بابا و بزرگ‌ترین رقیب علی‌بابا یعنی تنسنت دارد و شرکت مخابرات ژاپنی، سافت‌بانک، هم اعلام کرده که قصد سرمایه‌گذاری روی این شرکت بیمه را دارد تا بتواند مسیرش به سمت بین‌المللی شدن را طی کند. سپتامبر سال گذشته بود که ژونگ‌آن توانست در عرضه اولیه سهامش 5/1 میلیون دلار به دست آورد که به نوبه خودش در تاریخ بیمه‌کنندگان آنلاین، بی‌سابقه بوده است.

یکی از تاثیرگذارترین لحظاتی که ژونگ‌آن در طول دوران فعالیتش تجربه کرد، مربوط به سال 2016 می‌شود و زمانی که این شرکت اعلام کرد که توانسته 8/5 میلیارد بیمه‌نامه را به 460 میلیون مشتری طی یک دوره سه‌ساله به فروش برساند که در واقع یک رکورد فروش قابل توجه میان گروه‌های بیمه سنتی محسوب می‌شد. سال گذشته پادکست جالبی از جفری چن، مدیرعامل این شرکت اینشورتک منتشر شد که در آن به نکات جالب توجهی هم اشاره شد.

از جمله این نکات می‌توان به اولین محصول ژونگ‌آن اشاره کرد که در واقع یک نوع برگشت حق بیمه تجارت الکترونیکی به نام ژونگ لو بائو بود که به پذیرندگان علی‌بابا ارائه شد. از دیگر نکاتی که در این پادکست به آن اشاره شد، این است که این شرکت بیمه آنلاین 492 میلیون مشتری در سراسر دنیا دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.