راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتخاب بااستقبال / درباره مهدی عبادی، دبیر انجمن فین‌تک بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / اولین جمع استارت‌آپ‌های فین‌تک که بعدها شکل انجمن را به خود گرفت، در ابتدا با هدف حل مشکلات و چالش‌هایی که از جانب برخی نهادهای حاکمیتی برای تعدادی از کسب‌وکارهای حوزه فین‌تک اتفاق افتاده بود، شکل گرفت که تجربه موفقی از همکاری و پیگیری و کار صنفی بود که به حل مشکل هم منجر شد. از روز اول، ایجاد تشکل به ‌خودی ‌خود هدف نبود؛ بلکه ابزاری بود برای رسیدن به هدف مشترک که همان پیگیری و مطالبه حقوق استارت‌آپ‌های فین‌تک بود.

تا سوم شهریورماه میلاد جهاندار، دبیر انجمن فین‌تک بود، اما او در جلسه‌ اخیر این انجمن اعلام کرد قصد کناره‌گیری از این سمت را دارد. او مهدی عبادی را به‌‌عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی که تاکنون در انجمن فعالیت‌های خوبی داشته، مطرح کرد که این پیشنهاد با استقبال حضار و بدون رای مخالف به نتیجه رسید.

مهدی عبادی متولد ۱۳۵۷ است. او با ۱۴ سال سابقه فعالیت در صنعت بانکی و پرداخت، هم‌اکنون مدیر واحد پرداخت تسکا و از هم‌بنیان‌گذاران پولام و بینگو است. او در تسکا هدف خود را این‌گونه بیان می‌کند: «هدف اصلی ما این است که جاهایی قدم بگذاریم که دیگران در آن قدم نگذاشته‌اند. ما می‌خواهیم خلأهای موجود را پر کنیم.» حالا باید ببینیم او در انجمن فین‌تک چه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.