راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسعه سبد محصول فینوتک، پلتفرم نوآوری باز شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

ماهنامه عصر تراکنش / فینوتک، پلتفرم نوآوری باز شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا است که کمتر از دو سال از آغاز فعالیت آن می‌گذرد. همچون دیگر پروژه‌های ارتباط فردا که این شرکت انرژی زیادی صرف توسعه آنها می‌کند، در راستای توسعه فینوتک نیز همکاری‌های متعددی با سرویس‌دهنده‌های مختلف در برنامه‌های این پلتفرم داشته است تا امکان دسترسی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به سرویس‌ها و خدمات نهادها و سازمان‌های بزرگ و فراگیر فراهم شود.

در این راستا فینوتک به همکاری با بانک آینده به‌عنوان اولین بانکی که همکاری خود با این پلتفرم را آغاز کرده است، بسنده نکرده و به‌تازگی چهار بانک دیگر؛ از جمله ایران‌زمین، اقتصاد نوین، انصار و دی نیز همکاری خود را با فینوتک آغاز کرده‌اند تا سرویس‌های خود را از طریق این پلتفرم در اختیار کسب‌وکارهای گوناگون، از جمله کسب‌کارهای نوپا و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌های مختلف قرار دهند. علاوه بر بانک‌ها، فینوتک توانسته است در حوزه بازار سرمایه نیز همکاری با شرکت نوآوران امین را که از فعالان بازار سرمایه است، آغاز کند تا سبد محصولات خود را بیش از پیش کامل کند و نیازهای گسترده‌تری از کسب‌وکارها را پوشش دهد.

امروز می‌توانیم بگوییم فینوتک یک بستر بالغ و پیشرفته برای نوآوری باز است که بیش از 50 سرویس روی آن ارائه می‌شود و بی‌شک این یک فرصت مطلوب برای کسب‌وکارهاست تا بازار خود را از طریق سرویس‌دهنده‌های متعدد توسعه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.