راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نرم‌افزار حسابداری پارمیس 360 به شما کمک می‌کند عملیات‌های حسابداری خود را باهم هماهنگ کنید

روش کسب‌وکارهای کوچک در رسیدگی به‌حساب و کتاب و فاکتورهایشان در طول چند سال گذشته به‌طور اساسی تغییر کرده است. همه‌روزه کسب‌وکارهای بیشتر به سمت حسابداری ابری می‌روند تا بتوانند از مزایای حسابداری آنلاین بهره‌مند شوند و به بهبود روند پردازش‌های اصلی خود کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارمیس، به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار کوچک، ممکن است شما بااستعداد یک کارآفرین متولدشده باشید، اما احتمال کمتری دارد که به‌عنوان یک حسابدار متولدشده باشید؛ بنابراین ممکن است که شما حسابداری را مشغله‌ای اضافی و یک حواس‌پرتی خسته‌کننده بدانید، به‌ویژه هنگامی‌که تمرکز شما بر روی ساختن نام تجاری و برندتان در راستای رشد کسب‌وکارتان باشد.

برنامه‌های حسابداری مانند پارمیس 360 می‌توانند به شما کمک کنند که کل عملیات‌های حسابداری خود را باهم هماهنگ کنید و این امر به شما زمان بیشتری برای تمرکز بر آنچه دوست دارید می‌دهد فروش بیشتر و بیشتر!

 

5 دلیل اصلی برای اینکه چرا یک کسب‌وکار در رایانش ابری کارآمدتر است:

  1. دسترسی به گزارش‌های فروش در هرکجا و در هر زمان
    استفاده از یک برنامه حسابداری مبتنی برابر مانند پارمیس 360، به شما امکان دسترسی آسان به فاکتورها را در هر زمان و هرکجا می‌دهد.
    استفاده از پارمیس کلود در بستر وب، بدان معنی است که شما در هر بار استفاده دیگر نگرانی در مورد دریافت به‌روزرسانی داده‌ها نداشته باشید. برای پیشرفت و جلو بردن کسب‌وکارتان، پارمیس 360 این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید فاکتورها خود را با استفاده از اپلیکیشن پارمیس اسمارت، در حالت آفلاین و عدم اتصال به اینترنت ثبت کنید و در اولین اتصال بعدی شما به اینترنت، فاکتورها به‌صورت خودکار در کلود شما ثبت خواهند شد.
    این انعطاف‌پذیری در نرم‌افزار حسابداری کلود، به آرامش ذهنی شما کمک می‌کند؛ به این معنی که دیگ نیازی نیست در دفتر خود نشسته باشید تا جریان نقدی خود را بررسی کرده یا به حساب‌های خود دسترسی پیدا کنید. بلکه با هر دستگاهی که دارید و با کمترین هزینه، می‌توانید تمام گزارش‌های موردنظرتان را ثبت و یا دریافت کنید.
  2. یک نمای کلی و کامل از کسب‌وکار دریافت کنید
    هنگامی‌که داده‌هایتان در پارمیس کلود ذخیره‌سازی می‌شوند، شما همواره و به‌طور کامل از وضعیت فعلی مالی خود مطلع هستید و این امکان رادارید تا تصمیمات بهتری درباره آینده مالی کسب‌وکارتان بگیرید.
    در روش‌های حسابداری سنتی، شما باید صفحات گزارش‌های مدیریتی خود وقت زیادی را جستجو می‌کردید تا به آنچه مدنظر داشتید، دست پیدا کنید.
    با پارمیس 360، می‌توانید در هرلحظه که بخواهید، به مدیریت امور مالی کسب‌وکارتان دسترسی داشته باشید و این خود، یک مزیت بسیار شگفت‌انگیز است و باعث رشد و پیشرفت هر چه بیشتر شرکت شما خواهد شد.
  3. رابطه بهتری با حسابدار خود داشته باشید
    به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، نیاز دارید که با حسابدار خود به‌طور مرتب همکاری و ملاقات داشته باشید تا از به‌روزرسانی اطلاعات مالی شرکت‌تان، به‌ویژه در زمان‌های پرداخت مالیات و غیره اطمینان حاصل کنید.
    درنتیجه شما ممکن است زمان زیادی را با حسابدار خود صرف کنید که هر هزینه‌بر و وقت‌گیر است؛ اما با استفاده از پارمیس 360، شما، حسابدارتان و مشاوران کسب‌وکارتان همواره و در هر مکانی که هستید از طریق پارمیس کلود در ارتباط باشید؛ بنابراین باصرفه جویی در وقت و هزینه‌ها، حسابرسی و فروش بهتر و بیشتری خواهید داشت.
    با این تفاسیر، حسابدار شما به بخشی جدایی‌ناپذیر از تیم مدیریت تبدیل خواهد شد.
  4. دردسرهای حساب‌وکتاب دفتری را از بین ببرید
    کارهای مربوط به پرونده‌ها و صورت‌حساب‌ها می‌تواند یک چالش باشد. هزینه‌ها، رسیدها و فاکتورها زیاد می‌شود و روش‌های سنتی وقت‌گیر، دیگر جوابگوی شما نخواهند بود.
    با پارمیس 360، شما می‌توانید داده‌هایتان را مستقیماً به نرم‌افزار حسابداری خود وارد کرده و آن‌ها را مستقیماً به قلمرو دیجیتال انتقال دهید و حساب‌وکتاب‌هایتان را در یک نگاه ببینید.
    این امر در به حداقل رساندن خطاها، افزایش سرعت و کارآمدی هر چه بیشتر کمک شایانی خواهد کرد.
  5. یک سیستم کارآمد برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید
    پیدا کردن یک سیستم که تمام نیازهای کسب‌وکار شمارا تأمین کند، کاری دشوار است. به همین دلیل برنامه‌های آنلاین و تحت وب، برای هماهنگ‌سازی بخش‌های مختلف کسب‌وکار شما، نیازی ضروری هستند.
    این در حالی است که پارمیس 360، راه‌حلی ایدئال برای رسیدگی به امور حسابداری است و می‌تواند نیازهای مربوط به فروش را به‌طور کامل پوشش دهد.
    امکان استفاده از چند صندوق فروش کوچک و کم‌هزینه مانند کارت‌خوان اندرویدی و اپلیکیشن پارمیس اسمارت روی تبلت یا گوشی در کنار یکدیگر و اتصال آن‌ها به کلود، به فروش هر چه‌بهتر و درنتیجه درآمدزایی شما کمک زیادی خواهد کرد.
    بسته به نیازهایی که در کسب‌وکارتان دارید، می‌توانید مدیریت گردش کار را در کسب‌وکارتان داشته باشید از کارایی منظم آن در صورتحساب‌ها، گزارش‌های، حقوق و دستمزد و غیره با برنامه حسابداری مبتنی برابر، بهره‌گیری کنید.

بنابراین می‌توان گفت که انقلابی در نرم‌افزار حسابداری رخ‌داده است؛ نرم‌افزار مبتنی بر دسکتاپ در حال جایگزینی با ابر است که در آن، همه اتفاقات با سرعت انجام می‌پذیرد. اگر شما کسب‌وکاری بلندپروازانه و نوپا دارید، با بهره‌گیری تکنولوژی رایانش ابری، حسابداری کسب‌وکار خود را با قرن 21 جلو ببرید تا موفقیت و رشد خود را به سقف برسانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.