راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اقدامات انجام شده شرکت پارس برای پشتیبانی 24 ساعته سرویس‌های بانک ملی به زائرین اربعین

در راستای تصمیمات دولت و بانک مرکزی مبنی بر تخصیص ارز به زائرین مراسم اربعین حسینی و متعاقب آن تصمیم بانک ملی ایران مبنی بر عملیاتی کردن آن با ارائه خدمات فروش ارز به زائرین عتبات عالیات از طریق پیام‌رسان «بله»، شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس) به‌عنوان بازوی عملیاتی و پشتیبانی فناوری اطلاعات بانک ملی فعالیت خود را آغاز کرد.

جهت اجرای این تصمیم از روز شنبه 28 مهرماه با دستور مهندس طاهری، مدیرعامل شرکت پارس جلسات اضطراری تشکیل و نسبت به آماده‌سازی و ارتقا زیرساخت‌های مورد نیاز اقدامات موردنیاز انجام شد.

پس از تمهیدات لازم و تجهیز مرکز تماس امور مشتریان شرکت (Call Center)، بیش از 50 نفر نیروی متخصص ویژه پاسخگویی به زائرین محترم اختصاص یافت تا در طول تمامی ایام هفته و به‌صورت 24 ساعته در خدمت زائرین اربعین حسینی باشند.

در مدت 3 روز گذشته کارشناسان شرکت پارس به تعداد بالغ بر 17 هزار تماس زائرین محترم، پاسخ داده‌اند.

شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس)، ضمن آرزوی قبولی زیارت تمامی عزیزان آماده پاسخگویی همه‌جانبه به زائرین محترم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.