راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در کمتر از یک ماه اتفاق افتاد: تجدید چاپ کتاب کسب‌وکار بلاکچین با حمایت شرکت هاب

ترجمه فارسی کتاب «THE BUSINESS BLOCKCHAIN» نوشته ویلیام موگایار از انتشارات وایلی با عنوان «کسب‌وکار بلاکچین» که در  اوایل مهرماه سال 1397 در انتشارات راه پرداخت و با حمایت شرکت «هاب» منتشر شد، در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید.

بلاکچین یکی از روندهای تاثیرگذار فناوری است که در چند سال گذشته همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است و در آینده نزدیک تحولات عظیمی را ایجاد خواهد کرد. در حال حاضر به نظر می‌رسد پتانسیل‌های این فناوری به‌صورت کامل ظهور و بروز نیافته و احتمالاً در سال‌های آتی و با بلوغ بیشتر این فناوری باید شاهد تغییرات عظیمی در این حوزه باشیم. اهمیت این فناوری در آینده، لزوم مطالعه و شناخت آن را به ما گوشزد می‌کند که این کتاب می‌تواند تا حد قابل قبولی این شناخت را فراهم کند.

ویلیام موگایار در این کتاب به‌خوبی توضیح می‌دهد که چگونه این فناوری در حال ایجاد تغییرات گسترده‌ای است. او معتقد است به همان شیوه‌ای که اینترنت توانست امکانات جدیدی را در اختیار ما قرار بدهد که در سال‌های اول ظهور و پیدایش‌اش قابل‌تصور نبود، بلاکچین نیز مدل‌های کسب‌وکار و ایده‌های جدیدی را شکل خواهد داد که هنوز نمی‌توانیم تصوری از آنها داشته باشیم. او بلاکچین را بیش از آنکه یک انقلاب توصیف کند، حرکت آرامی می‌داند که به‌تدریج به یک سونامی تبدیل می‌شود و هر چیزی را که در مسیر پیشرفتش مشکل ایجاد کند، از پیش رو برمی‌دارد.

کتاب کسب‌وکار بلاکچین هفت فصل دارد و در ۲۳۲ صفحه با قیمت ۴۶۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه راه پرداخت با تخفیف به قیمت ۳۸۰۰۰ تومان خریداری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.