راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

۲۰ اپلیکیشن برتر پرداخت هند را بشناسید

امروزه روش‌های پرداخت در سراسر جهان در حال پیشرفت است. استفاده اپلیکیشن‌های پرداخت موبایلی محبوبیت خاصی را پیداکرده است. با گسترش کیف پول‌ها یا والت‌های دیجیتال، انواع پرداخت‌ها در هر زمان و هر مکانی به‌سرعت انجام می‌شوند. اپلیکیشن‌‎های پرداخت‌کارهای نظیر انتقال وجه فوری، کارت به کارت با گوشی و پرداخت قبوض را به‌راحتی انجام می‌دهند.

هند ازجمله کشورهایی است که پیشرفت چشمگیری درزمینه پرداخت‌ها داشته است. والت‌های دیجیتال صنعت پرداخت این کشور را به صنعتی بدون پول نقد تبدیل خواهند کرد. 20 اپلیکیشن برتر پرداخت هند را در زیر مشاهده می‌کنید.

 

  1. اپلیکیشن پرداخت Airtel Money
    با استفاده از این اپلیکیشن پرداخت کاربران به‌راحتی می‌توانند حساب‌های پیش‌پرداخت (prepaid) خود را شارژ کنند یا قبض‌های خود را به روش پرداخت بعد از مصرف (postpaid) پرداخت کنند. همچنین می‌توانند به‌راحتی خریدهای آنلاین خود را انجام دهند. Airtel Money سطح امنیت بالایی نیز دارد و برای هر معامله یا پرداخت، شما به یک رمز 4 رقمی نیاز خواهید داشت.
  2. اپلیکیشن پرداخت Citi masterpass
    این اپلیکیشن یک کیف پول دیجیتال رایگان است که به کاربر کمک می‌کند تا خریدهای آنلاین خود را راحت‌تر انجام دهند. با یک‌بار واردکردن اطلاعات در این برنامه دیگر نیازی به انجام هر باره این کار ندارید.
  3. نرم‌افزار پرداخت Citrus pay
    این اپلیکیشن یکی از برترین برنامه‌های کیف پول یا والت دیجیتال در هند است. Citrus pay در پرداخت‌های روزانه و پرداخت‌های بزرگ کسب‌وکارها نیز استفاده می‌شود. باوجود 800 میلیون مشتری جایگاه محکمی در صنعت پرداخت‌های الکترونیکی هند دارد.
  4. اپلیکیشن پرداخت Ezetap
    این شرکت سال 2011 در بنگلور تأسیس شد. اپلیکیشن و دستگاه‌های دیجیتالی این شرکت به‌خوبی صاحبان کسب‌وکارها را برای پرداخت از این طریق متقاعد کرده است. رسید این پرداخت‌ها از طریق ایمیل یا sms برای آن‌ها ارسال می‌شود.
  5. پرداخت با free charge
    free charge کی از معروف‌ترین نام‌ها درزمینهٔ پرداخت‌های دیجیتال در هند است. این اپلیکیشن بیشتر روی جمعیت جوان تمرکز کرده و با هر بار شارژ کردن به همان میزان کوپن دریافت می‌کنید.
  6. پرداخت دیجیتال با HDFC payzapp
    این اپلیکیشن پرداخت‌های دیجیتال را فقط با یک کلیک راحت‌تر کرده است و یکی از برترین والت‌های هند است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند انواع بلیت‌های هواپیما را خریداری کنند یا قبض‌های خود را پرداخت کنند. کافی است یک‌بار اطلاعات خود را وارد کنید و دیگر نگران پرداخت‌هایتان نباشید.
  7. ICICI pockets
    مردم هند دیگر کارت‌های اعتباری را با خود به هر جا نمی‌برند چراکه کیف پول‌های دیجیتال کار آن‌ها را بسیار راحت کرده است. VISA پشتیبان این شرکت است و در هر وب‌سایت هندی می‌توان از آن استفاده کرد و به‌راحتی می‌توان در هر زمان و هر مکانی برای هرکسی پول ارسال کرد.
  8. خرید آنلاین با Jio Money
    اپلیکیشن در سال 2016 معرفی شد. با استفاده از این برنامه می‌توانید تخفیفات و پیشنهاد‌های خیلی خوبی دریافت کنید و خیلی سریع خریدهای آنلاین خود را انجام دهید.
  9. اپلکیشن موبایلی Juspay
    این اپلیکیشن با سطح امنیت بالا بیش از 650 تراکنش در روز دارد. کاربران با استفاده از آن به‌سادگی می‌توانند پرداخت‌های خود را فقط با یک کلیک انجام دهند.
  10. کیف دیجیتال با Lime
    این اپلیکیشن در سال 2015 توسط بانک AXIS معرفی شد. Lime اولین اپلیکیشن هندی بود که کیف دیجیتال، قابلیت خرید آنلاین، پرداخت‌ها و خدمات بانکداری را یکجا ارائه کرد. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این برنامه امکان آنالیز هزینه‌هاست. Lime می‌تواند درروی سپرده‌ها سرمایه‌گذاری کند؛ بنابراین تعجبی ندارد که چرا تبدیل به برترین والت موبایلی در هند شده است.
  11. Momo express
    شرکت ارائه‌دهنده این والت ادعا می‌کند که سریع‌ترین سیستم را دارا است. این اپلیکیشن فقط در بنگلور قابل‌دسترس است اما خدمات بسیاری به اهالی این شهر ارائه کرده است.
  12. Mobowiki
    این کیف پول دیجیتال به کاربر این امکان را می‌دهد تا همه پرداخت‌های خود را به‌سادگی انجام دهد. از پرداخت قبوض تا خرید از برنامه‌های شخص ثالث.
  13. Money on mobile
    این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد تا همه خریدهای خود را از مراکز ثبت‌شده در آن انجام دهند. این برنامه چندزبانه است و پرداخت‌های آنلاین را برای جمعیت زیادی فراهم کرده است.
  14. Mswipe
    این شرکت اولین ارائه‌دهنده دستگاه POS موبایلی در سال 2012 بود. Mswipe یک اپلیکیشن نیست اما دستگاهی است که از طریق اتصال آن به موبایل خود می‌توانید از کارت‌های اعتباری استفاده کنید. شاید این خدمت یک کیف پول دیجیتال نباشد اما درواقع برای پرداخت‌های غیر نقدی به کار می‌رود.
  15. کیف پول دیجیتال Ola money
    این اپلیکیشن یک کیف پول دیجیتال است که در سال 2015 معرفی شد. این برنامه در ابتدا بیشتر برای کرایه تاکسی‌های Ola استفاده می‌شد اما حالا برای گستره وسیعی از پرداخت‌ها استفاده می‌شود.
  16. نرم‌افزار فین‌تکی Oxigen
    Oxigen یک شرکت فین تکی است که جولای 2004 آغاز به کارکرد و یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های پرداخت دیجیتال در هند است. علاوه بر خریدهای آنلاین و پرداخت قبوض، از طریق آن می‌توانید برای عزیزانتان نیز کارت هدیه ارسال کنید.
  17. Pay mate
    Pay mate در سال 2006 تأسیس شد و در سال 2012، Pay Pos را معرفی کرد. این اپلیکیشن برای کسب‌وکارهای کوچک است تا پرداخت‌های خود را از طریق کارت‌های اعتباری انجام دهند.
  18. Pay tm
    Pay tm بزرگ‌ترین اپلیکیشن کیف پول دیجیتال در هند است. با استفاده از این اپلیکیشن تقریباً در هر مکانی می‌توان پرداخت را انجام داد. از پرداخت قبوض گرفته تا بلیت سینما، کاری نیست که نتوانید با استفاده از Pay tm انجام ندهید.
  19. PayU Money
    PayU Mpney راهکاری برای تاجران است تا پرداخت‌های مشتریان را از کارت‌های اعتباری به سمت بانکداری‌های الکترونیکی بکشانند. صورتحساب‌ها از طریق ایمیل یا sms ارسال می‌شوند.
  20. State Bank Buddy
    این اپلیکیشن یک کیف پول آنلاین است که با 13 زبان مختلف ارائه‌شده است. کاربران می‌توانند انواع پرداخت‌های خود با استفاده از این اپلیکیشن انجام دهند یا بین حساب‌هایشان پول جابجا کنند.

منبع: وبلاگ قبضینو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.