راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استناد به گزارش‌های اقتصادی شاپرک در گزارش رده‌بندی 150 شرکت پرداخت برتر جهان در نیلسون ریپورت

بر اساس جدول رتبه‌بندی نشریه معتبر نیلسون‌ ریپورت یازده شرکت از 12 شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک ایرانی در میان 150 شرکت برتر این حوزه در جهان قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی شاپرک، با انتشار رتبه‌بندی مربوط به سال 2017 میلادی در شماره 1139 (سپتامبر 2018) نشریه نیلسون‌ ریپورت، آثار اقدامات انجام‌شده توسط بانک مرکزی و شاپرک در حوزه افزایش شفافیت در حوزه پرداخت الکترونیک کشور مشخص شد چراکه در پی این اقدامات، نام 11 شرکت پرداخت الکترونیک ایران در میان 150 پذیرنده خدمات پرداخت الکترونیک دنیا قرار گرفت.

بر اساس رتبه‌بندی اعلام‌شده این نشریه شرکت‌های به‌پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، آسان پرداخت پرشین (آپ)، تجارت الکترونیک پارسیان، کارت اعتباری ایران کیش، پرداخت الکترونیک سداد، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، پرداخت نوین آرین، فن آوا کارت، مبنا کارت آریا و سایان کارت در میان 150 پذیرنده پرتراکنش جهان طی سال 2017 میلادی قرار دارند. 4 شرکت از میان این 11 شرکت برای اولین بار به جمع شرکت‌های جدول رتبه‌بندی نیلسون‌ریپورت راه‌یافته‌اند.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی و شرکت شاپرک طی سال‌های اخیر اقدامات فراوانی در راستای افزایش شفافیت و انتشار منظم و دقیق گزارش‌های مناسب از عملکرد شبکه پرداخت کشور، ارتقای دامنه و عمق نظارت‌های فنی و میدانی، تعریف و اعمال استانداردهای امنیتی وغیره انجام داده‌اند تا علاوه بر اینکه بستر لازم برای پویایی و بلوغ شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت الکترونیک فراهم شود، زمینه گردش آزاد و دسترسی به اطلاعات را هم ایجاد کرده‌اند که یکی از ثمرات آن آگاهی کارشناسان داخلی و خارجی از دستاوردها و ظرفیت‌های شبکه پرداخت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.