راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم رونمایی از کتاب کسب‌وکار بلاکچین در نمایشگاه تلکام برگزار شد

مراسم رونمایی از کتاب کسب‌و‌کار بلاکچین در روز پنج شنبه 12 مهرماه97 همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام2018 در سالن 7 نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

ترجمه فارسی کتاب «THE BUSINESS BLOCKCHAIN» نوشته ویلیام موگایار از انتشارات وایلی با عنوان «کسب‌و‌کار بلاکچین» با ترجمه پیمان رحمانی و با حمایت شرکت هوشمند اول بهشتی اوایل مهرماه سال جاری توسط انتشارات راه پرداخت منتشر شد.

در ابتدای این مراسم پیمان رحمانی مترجم کتاب ضمن بیان این نکته که تجربه ترجمه این کتاب برایم بسیار گرانبها و ارزشمند بوده است، گفت: «کتاب‌ کسب و کار بلاکچین جزو کتاب‌های پرفروش در حوزه بلاکچین در فروشگاه آمازون است» و در ادامه به شرح مختصری از فصول مختلف کتاب پرداخت.

محمدرضا سوهانیان مدیرعامل شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) سخنران بعدی مراسم بود. وی با بیان اینکه مراسم فعلی صرفاً مراسم رونمایی از کتاب کسب‌وکار بلاکچین نیست بلکه رونمایی از رویکرد شرکت هاب در ورود به حوزه‌های جدید فناوری به‌خصوص حوزه بلاکچین و ارزهای رمزنگاری‌شده است، گفت: «وقتی در مورد بلاکچین صحبت می‌کنیم صرفا درباره یک فناوری معمولی حرف نمی‌زنیم. بلاکچین یک فناوری بنیادی است؛ چیزی که احتمالا در سال‌های آینده ساختارهای مالی و اقتصادی و حتی اجتماعی و سیاسی را تغییر می‌دهد و تغییراتی که به‌واسطه این فناوری به وجود می‌آید، در سال‌های آینده خودش را نشان خواهد داد.»

مینا والی مدیرعامل موسسه شبکه عصرتراکنش نیز ضمن تشکر از مجموعه هوشمند اول بهشتی برای حمایت از انتشار این کتاب، گفت: «فناوری بلاکچین در یکی دو سال اخیر موردتوجه بسیاری از محافل تخصصی در سطح جهان قرارگرفته و در ایران هم در یک سال اخیر این فناوری موردتوجه قرارگرفته و شاهد فعالیت‌هایی از طرف نهادهای دولتی و کسب‌وکارهای خصوصی هستیم. وی با بیان اینکه نمی‌توان امیدوار بود که این فناوری در زمانی اندک بتواند تغییرات گسترده ایجاد کند، افزود برای اینکه این فناوری بتواند انقلابی به پا کند، باید موانع متعدد فنی، حاکمیتی، سازمانی و حتی اجتماعی آن از میان بروند.»

در پایان این مراسم پیمان رحمانی و محمدرضا سوهانیان کتاب «کسب و کار بلاکچین» را با امضای خودشان به علاقه‌مندان حاضر در مراسم تقدیم کردند.

کتاب کسب‌وکار بلاکچین هفت فصل دارد و در ۲۳۲ صفحه با قیمت ۴۶۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه راه پرداخت با تخفیف به قیمت ۳۸۰۰۰ تومان خریداری کنند.

ویدیویی از گفت‎وگو با سوهانیان مدیرعامل هاب در تلکام 2018 به بهانه رونمایی از کتاب کسب‌وکار بلاکچین

ویدیویی از مراسم رونمایی کتاب کسب و کار بلاکچین در نمایشگاه تلکام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.