راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طالع‌بینی متولدین ماه‌های 12گانه سال

نوسانات دلار همچنان در صدر اخبار است. در فضایی که تمام قوا، نهادها و ارگان‌های حاکمیتی کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، ما مردم نازنین هم در بهترین فرم رفتاری خود به سر می‌بریم و همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود. خوشبختانه روند توجه ما به طالع‌بینی و فال‌های مختلف، صعودی بوده و در جامعه به این مسائل بیش از پیش پرداخته می‌شود.

طالع‌بینی‌های متنوع متولدین ماه‌های خورشیدی حتماً به چشم شما هم خورده است. عده‌ای از شما ممکن است فقط از کنار آن رد شده باشید و بعضی‌هایتان حتی به این فال‌ها خندیده‌اید؛ ولی بیشتر شما با دقت طالع خود را خوانده‌اید و زندگی‌تان تکانی اساسی خورده است. عموماً تمام طالع‌ها و فال‌ها بسیار واقعی هستند و تمام گزاره‌های نوشته شده در آنها حیاتی و ملموس به حساب می‌آیند. این بار به فالی که برای تک‌تک شما گرفته‌ایم، توجه کنید.

 

فروردین: خصوصیت منحصر به فرد متولدین فروردین‌ماه، داشتن دو گوش و یک بینی است. بعضی از فروردینی‌ها زودجوش هستند و عده دیگرشان خیلی دیر با شما صمیمی می‌شوند. سعی کنید در سبد دوستان خود، حداقل یک فروردینی خوش‌مشرب قرار دهید.

 

اردیبهشت: متولدین اردیبهشت اگر از 35 سالگی عبور کنند و در دهک اول درآمدی جامعه باشند، حتماً برای خودشان کسی می‌شوند. اردیبهشتی‌ها فقط کافی است که تحت شرایط خاص از این سن عبور کنند. نشانی مخصوص اردیبهشتی‌ها این است که همه آنها ناف دارند.

 

خرداد: خردادی‌ها اگر از چیزی ناراحت باشند، صبر نمی‌کنند و به سرعت سیفون را می‌کشند. خردادی‌ها اغلب صاحب فرزند دختر یا پسر و یا هر دو جنس می‌شوند؛ بعضی از آنها هم هیچ وقت فرزندی نصیب‌شان نمی‌شود. متولدین ماه سوم سال قبل از خواب معمولاً فکر می‌کنند.

 

تیر: می‌توانیم بگوییم که تمام تیرماهی‌ها در بازه 15 تا ۵۵ سالگی ازدواج می‌کنند. آن‌ها با پا راه می‌روند و از راه دهان غذا می‌خورند. بدن آنها جوری با طبیعت تنظیم شده که در زمان خستگی نیاز به استراحت پیدا می‌کنند و شب‌ها چند ساعتی می‌خوابند.

 

مرداد: متولدین پنجمین ماه سال در زمان تشنگی آب می‌نوشند و «سرفه» اولین عکس‌العمل آنها به گلودرد است. مردادی‌ها عصبانی نمی‌شوند، عصبانی نمی‌شوند، عصبانی نمی‌شوند، ولی وقتی عصبانی می‌شوند نباید دم‌پر آنها بروید که برخورد تندی با شما انجام می‌دهند.

 

شهریور: شهریوری‌های مغرور را نباید دست کم بگیرید. یک نشانی خاص در تمام شهریوری‌ها مشترک است؛ این افراد در زمانی که کسی آهنگری می‌کند و یا دریل روشن می‌شود، اخم کرده و دریچه چشمان خود را باریک می‌کنند. به محض قطعی صدا، چشمان آنها به حالت عادی برمی‌گردد.

 

مهر: متولدین ماه اول پاییز معمولاً به آینده، حال و یا گذشته‌شان فکر می‌کنند. آن‌ها در طول روز چند باری به دستشویی می‌روند. بیشتر این افراد در اثر مرگ طبیعی می‌میرند و روی هم رفته متولدین ماه مهر حدود یک‌دوازدهم جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند.

 

آبان: آبانی‌ها از دیدن مناظر زیبا به وجد می‌آیند. آن‌ها ممکن است گوشت‌خوار، گیاه‌خوار و یا همه‌چیزخوار باشند. این افراد سفرهای درون‌شهری را با ماشین شخصی، وسایل حمل‌ونقل عمومی و یا پای پیاده انجام می‌دهند. متولدین آبان برای دیدن تلویزیون روی مبل و یا روی زمین می‌نشینند.

 

آذر: متولیدن آذرماه معمولا سه وعده در روز غذا می‌خورند. دندان‌های این افراد سفید است و چشمان آنها در صورت مواجهه با نور مستقیم اذیت می‌شود. آذری‌ها از استشمام بوهای خوب لذت می‌برند و به عزیزان خود علاقه‌مند هستند. آنها در هر دست و هر پا 5 انگشت دارند و در مجموع آنها صاحب ۲۰ انگشت هستند.

 

دی: متولدین ماه دی در صورت رفتن به استخر، مایو می‌پوشند و جلسات کاری را با لباس طی می‌کنند. آن‌ها در طول سال ممکن است برای یک یا چند مرتبه به سفر بروند و همه آنها قبل از سفر، عادت به بستن چمدان دارند. محال است یک دی‌ماهی پیدا کنید که بدون باروبندیل به مسافرت برود.

 

بهمن: بهمنی‌ها اگر مورد تهمت قرار بگیرند، 3 حالت ممکن است برایشان اتفاق بیفتد. آن‌ها یا گناهکار شناخته می‌شوند، یا بی‌گناهی‌شان ثابت می‌شود و یا همه چیز تا ابدالدهر در هاله‌ای از ابهام باقی می‌ماند. متولدین ماه دوم زمستان، زیاد در تیررس اخبار ارزی و نوسانات آن قرار می‌گیرند.

 

اسفند: متولدین ماه آخر سال بعضی وقت‌ها پول‌های خود را در جای غیرضروری خرج می‌کنند. بعد از چنین خرجی اسفندی‌ها یا شدیداً ناراحت و پشیمان می‌شوند و یا اصلاً اهمیتی برای این قضیه قائل نمی‌شوند. این افراد از خوردن غذاهای خوشمزه لذت می‌برند و مهربانی با ذائقه آنها سازگاری دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.