راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دفتر بانکداری اختصاصی بانک سامان در تهران افتتاح شد

بانک سامان در بیستمین سالگرد خود در راستای ارائه خدمات متفاوت به مشتریان خاص، دفتر بانکداری اختصاصی را راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در مراسم آغاز به کار این دفتر که با حضور جمعی از مشتریان خاص، اعضاء هیئت‌مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد، سید احمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان در سخنانی گفت: «رضایت و موفقیت مشتریان دستور کار اصلی بانک سامان است و تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کنیم.»

طاهری بهبهانی تصریح کرد: «در دو دهه گذشته نظام بانکی کشور فرازوفرودهایی داشته است؛ اما بانک سامان همواره تلاش کرده است به‌عنوان یک بانک پیشرو در خدمت مشتریان باشد.»

مدیرعامل بانک سامان افزود: «ارائه خدمات ارزی و بین‌المللی در تمام سال‌های گذشته حتی در دوره سخت تحریم‌ها به تمام مشتریان ازجمله افتخارهای بانک سامان است.»

همچنین غلامرضا خلیل ارجمندی مدیرعامل گروه مالی سامان در این مراسم به تشکیل سوپرمارکت مالی سامان اشاره و تأکید کرد: «بانک سامان با ایجاد زنجیره‌ای از خدمات بانکی، بیمه‌ای، پرداخت و شعب بانک در اروپا تمام خدمات موردنیاز را به مشتریان ارائه می‌کند.»

مازیار فزونی مدیر مشتریان ویژه و بانکداری اختصاصی بانک سامان نیز در مراسم آغاز به کار دفتر بانکداری اختصاصی بانک سامان گفت: «این دفتر در راستای برنامه بهینه‌سازی شبکه شعب بانک و باهدف ارائه خدمات متمایز و ویژه به مشتریان خاص راه‌اندازی شده است.»

فزونی تصریح کرد: «تمام خدمات بانکی با رویکردی جدید و متمایز در این دفتر به مشتریان خاص ارائه می‌شود و تلاش می‌کنیم با ایجاد تمایز، رضایت مشتریان را جلب کنیم.»

دفتر بانکداری اختصاصی بانک سامان به نشانی تهران، خیابان زعفرانیه، سه‌راه آصف، ابتدای خیابان طاهری، پلاک ۳ و تلفن‌های 22715435 و 22703486 ارائه خدمت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.