راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استقبال نیمی از مصرف‌کنندگان آمریکایی از تلفن‌های هوشمند

وب‌ سایت techcrunch. com اعلام کرد که در مارس ۲۰۱۲، ۵۰/۴ درصد از کاربران آمریکایی از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند که در این میان سیستم عامل Android با نصب بر روی ۴۸/۵ درصد انواع گوشی‌های هوشمند پر استفاده‌ترین سیستم عامل است.

براساس بررسی اخیر که توسط شرکت جهانی اندازه‌گیری و اطلاعات Nielsen انجام شد، Apple ۳۲ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند در آمریکا را در اختیار دارد و به‌عنوان برند پیشرو در این زمینه شناخته می‌شود.

این گزارش نشان‌ می‌دهد که استفاده ۵۰/۴ درصدی از تلفن‌های هوشمند، نشانگر سه درصد رشد در مقایسه با دسامبر ۲۰۱۱ است. این گزارش می‌افزاید که علی‌رغم نفوذ بالای تلفن‌های هوشمند، روند فروش آن‌ها با کاهش همراه است.

برهمین اساس ۶۷/۳ درصد افراد آسیایی-آمریکایی کاربران تلفن‌های هوشمند هستند که بالا‌ترین رتبه در استفاده را دارند. پس از آن‌ اسپانیایی‌تبار‌ها با ۵۷/۳ درصد در رتبه دوم و آفریقایی-آمریکایی‌ها با ۵۴/۴ درصد در رتبه سوم استفاده قرار می‌گیرند. درحالی‌که تنها ۴۴/۷ درصد از سفیدپوستان از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند.

در ‌‌نهایت این گزارش حاکی از آن است که خانم‌ها با ۵۰/۹ درصد استفاده، آقایان را (با ۵۰/۱) درصد به حاشیه فرستاده‌اند. افراد جوان نیز اقبال بیشتری به استفاده از تلفن‌های هوشمند دارند به‌طوری‌که دو نفر از هر سه جوان بین ۲۵ تا ۳۴ ساله از انواع گوشی‌های پیشرفته‌تر استفاده می‌کنند.

منبع: مطالعات راهبردی ایران کیش

www. thepaypers. com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.