راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وزارت صمت در بهار ۲۶ هزار امضای الکترونیکی صادر کرد

تعداد امضای الکترونیکی صادرشده از سوی وزارت صمت در سه‌ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نزدیک به ۱۰۳ درصد بیشتر شده است.

به گزارش پیوست، در گزارش‌هایی که به‌صورت دوره‌ای از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت منتشر می‌شود و عملکرد دوره‌ای خود را نشان می‌دهد تنها مواردی که در بخش تجارت الکترونیکی گنجانده‌شده است تعداد امضاهای الکترونیکی صادرشده و تعداد نماد الکترونیکی است.

طبق همین گزارش در سه ماه اول امسال تعداد گواهی امضای الکترونیکی صادرشده از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ۲۶ هزار و ۱۰ گواهی امضای الکترونیکی (امضای الکترونیکی) بود این در حالی است که در سال گذشته در دوره زمانی مشابه در حدود ۱۲ هزار و ۸۲۰ امضای الکترونیکی از سوی این مرکز صادرشده بود.

همچنین در سه‌ماهه اول امسال تعداد نماد الکترونیکی صادرشده از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ۳ هزار و ۸۱۴ نماد اعلام‌شده است. در همین دوره زمانی در سال ۹۶ حدود ۲ هزار و ۷۵۷ نماد اعتماد صادرشده است. تعداد نماد اعتماد الکترونیکی صادرشده نیز در این دوره زمانی بیش از ۳۸ درصد رشد داشته است. هم‌اکنون تعداد کل نمادهای اعتماد الکترونیکی صادرشده به بیش از ۴۲ هزار فقره می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.