راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور پارمیس آی‌تی در پنجمین همایش تجلیل از برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور

همایش تجلیل و تقدیر از برترین برندها و فعالان در حوزهٔ مجتمع‌های تجاری و مال‌ها، برای پنجمین دورهٔ متوالی در تاریخ 1397/06/15 همراه با مدیران برندهای مراکز خرید و با سخنرانی اساتید بین‌المللی در این حوزه برگزار شد و حضور شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در راستای معرفی راهکار جدید این شرکت بانام پارمیس 360، با استقبال شرکت‌کنندگان در این همایش روبرو شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارمیس، این همایش با حضور جمعی از بزرگان صنعت خرده‌فروشی کشور روز پنجشنبه برگزار شد. در این رویداد از برندهای برتر مراکز تجاری و شخصیت‌های تأثیرگذار صنعت خرده‌فروشی و مدیران برندهای برتر تجلیل به عمل آمد.

هدف از برگزاری این همایش معرفی برترین‌های این صنعت و در کنار آن، معرفی فناوری‌های جدید برای مدیریت بهتر مجموعه‌ها و مراکز تجاری بوده است. پارمیس 360 به‌عنوان راهکاری جامع مبتنی بر کلود (cloud) و مالتی پلتفرم در ایران است که برای اولین بار توسط شرکت پارمیس معرفی و ارائه‌شده است.

امکانات پارمیس 360، این راهکار را به مناسب‌ترین انتخاب برای مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید بدل کرده است. دسترسی به پرتال مدیریتی پارمیس 360 از طریق تمامی سیستم‌عامل‌های موجود، در هر زمان از شبانه‌روز و در هر مکان، زمینه‌ای برای گزارش‌گیری‌های روزانه و ماهانه، به‌صورت مجزا و یا کلی را به‌آسانی مهیا کرده است.

 

کارت‌خوان اندرویدی، رویکردی نو در صندوق‌های فروش

اپلیکیشن پارمیس اسمارت باقابلیت نصب بر روی کارت‌خوان اندرویدی بانکی، نوآوری دیگری از شرکت فناوری اطلاعات پارمیس است که در اصل حسابداری کوچک ولی جامع برای کسب‌وکارهایی با محدودیت در فضا و یا کسب‌وکارهای سیار است.

این محصول بر پایه فناوری، مناسب برای برای تمامی خرده‌فروشی‌ها است و در بستر پارمیس 360، امکانات یکپارچه‌ای را برای فروشگاه‌ها و مدیران مراکز تجاری مهیا می‌کند.

معرفی این راهکار در پنجمین دورهٔ همایش مدیران مراکز تجاری و آشنایی ایشان با پارمیس 360، می‌تواند زمینه‌ای را برای به‌کارگیری امکانات نرم‌افزار یکپارچه ERP پارمیس ایجاد کند که در دو نسخه مدیران و کاربران جهت سهولت دسترسی به داده‌های نرم‌افزار یکپارچه و مدیریت دیجیتالی و یکپارچه کسب‌وکار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.