پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
رئیسکل بیمه مرکزی: نظارت بیمه مرکزی، شکلی و میدانی نیست
سازماندهی بیمه مرکزی باید در وضعیتی باشد که کارکنان آن بتوانند وظایف نظارت، حمایت و سیاستگذاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، رئیسکل بیمه مرکزی بابیان این مطلب در مراسم تکریم بازنشستگان این سازمان گفت: «انتظار این است که بیمه مرکزی بهعنوان یک سازمان متخصص و حرفهای بهگونهای عمل کند که الگوی جامعه باشد.»
دکتر غلامرضا سلیمانی بابیان این نکته که تجزیهوتحلیل نیروی انسانی شاغل در بیمه مرکزی نشان میدهد که این سازمان از شخصیت خوب و حرفهای با تحصیلات بالا برخورداراست، گفت: «با ایجاد وفاداری سازمانی در مدیران و کارکنان بیمه مرکزی میتوان در مسیر تحقق اهداف پیشبینیشده گام برداشت.»
او از رعایت احترام و بهرهگیری از نظرات تخصصی و کارشناسی کارکنان بهعنوان عناصر اصلی ایجاد وفاداری سازمانی نام برد و ادامه داد: «برخورد با کارکنان در هر سازمانی باید بهگونهای باشد که هر همکاری افتخار کند که در آن سازمان خدمت میکند.»
رئیسکل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ازسیاستگذاری، نظارت و حمایت از بیمه گران و بیمهگذاران بهعنوان وظایف اصلی بیمه مرکزی یادکرد و گفت: «نظارت بر صنعت بیمه فقط بهصورت شکلی و میدانی نیست و بسیار عمیق، گسترده و وسیع است بنابراین کارکنان سازمان برای تحقق این وظایف نباید دغدغهای داشته باشند.»
دکترسلیمانی ادامه داد: «نگاه بیمه مرکزی به کارکنان اعم از شاغل و بازنشسته نگاه حمایتی بهصورت مادی و معنوی است امیدواریم که با این نگاه بتوانیم با استفاده از ابتکارات و پیشنهادهای همکاران، گامهای محکمتری را برای حمایت از بیمه گران و بیمهگذاران برداریم.»
او افزود: «باید به سمتی رفت که با اختصاص امکانات مادی و اقتصادی، همکاران بدون دغدغه مالی و رفاهی آزادانه بیندیشند چراکه وظیفه همه ما تأمین آینده فرزندان جامعه است.»
در این مراسم که دکتر فرشباف و دکتر کریمی روسای کل اسبق بیمه مرکزی نیز در آن حضور داشتند، سید محمد آسوده رئیس کانون بازنشستگان بیمه مرکزی هم در سخنانی گفت: «بیمه مرکزی بهعنوان یکنهاد تخصصی به نیروی انسانی خودبرمبنای سه عنصر اراده مدیریتی، نگاه مدیریتی و مجوزهای قانونی، بهعنوان یک سرمایه نگاه میکند.»
او با ارائه گزارشی از وضعیت بازنشستگان بیمه مرکزی ابراز امیدواری کرد که با همکاری مدیران ارشد و میانی بیمه مرکزی به بازنشستگان توجه بیشتری در مسیر همترازی کارکنان صورت پذیرد.