راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان مشاهده موجودی کارت‌های پاسارگاد و پرداخت اقساط آنلاین تسهیلات سایر مشتریان از ویژگی‌های جدید سامانه بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد در راستای افزایش رفاه حال مشتریان و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، امکانات جدیدی را به سامانه بانکداری مجازی خود افزود.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، ازاین‌پس در سامانه جدید بانکداری مجازی بانک پاسارگاد خدماتی مانند امکان پرداخت قبض همراه اول مستمر در منوی خدمات قبض، امکان اخذ موجودی کارت‌های پاسارگاد، امکان دریافت گزارش آخرین آی‌پی‌های ورود مشتری و امکان پرداخت اقساط آنلاین تسهیلات سایر مشتریان ارائه می‌شود.

همچنین مشتریان می‌توانند از طریق منوی استعلام‌های بانکی در سامانه جدید بانکداری اسلامی بانک پاسارگاد، نسبت به تبدیل سپرده به شبا، شبا به سپرده، کارت به شبا، کارت به سپرده و استعلام شبای بین‌بانکی اقدام کنند.

خرید شارژ اپراتور تلفن همراه و جانمایی سپرده پیش‌فرض در دفترچه از دیگر امکانات این سامانه جدید است. پیش‌ازاین نیز انواع خدمات بانکی در بخش‌های مختلف سپرده، کارت، کارت اعتباری، تسهیلات، چک و خدمات ارزی از طریق بانکداری اسلامی بانک پاسارگاد ارائه می‌شد.

بانکداری اسلامی بانک پاسارگاد، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این خدمت این امکان را می‌دهد که مشتریان از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت، در هر جای دنیا، بتوانند بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارائه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است.

1 دیدگاه
  1. سارا مزینانی می‌گوید

    سلام ببخشید وقتی خارج از کشور هستید چطور می توانید مبلغی را به حساب شخص دیگری وارد کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.