راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشارکت به‌پرداخت ملت در راه‌اندازی اولین باشگاه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان / گزارش تصویری

اولین باشگاه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان (باکس) با مشارکت شرکت به پرداخت ملت و با حضور معاون رئیس‌جمهور افتتاح شد.

سورنا ستاری چهارشنبه هفتم شهریورماه پس از بازدید از غرفه‌های حاضر در این باشگاه، در افتتاحیه باشگاه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان صحبت کرد.

این پروژه با مشارکت شرکت به پرداخت ملت، شرکت سرمایه‌گذاری عطار و مجموعه‌ای از فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف تحت هدایت معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری جلو می‌رود.

شرکت به‌پرداخت ملت با هدف حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان وارد این پروژه شده است و سرمایه اختصاص یافته به‌پرداخت ملت در اختیار استارت‌آپ‌های حوزه‌های گوناگون قرار می‌گیرد. باکس پذیرای استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران است و کسب‌وکارهای دانش‌بنیان می‌توانند با حضور در این مرکز از امکاناتی چون دفتر کار، سرمایه‌گذار، ارتباط مستقیم با دانشگاه و اینترنت رایگان بهره‌مند شوند. کسب‌وکارهای نوپا با هزینه بسیار پایین می‌توانند در باکس صاحب جایگاه شوند و این هزینه‌ها از ماهی ۱۵۰ هزار تومان شروع می‌شود.

این اقدام به‌پرداخت ملت در راستای راهبرد و استراتژی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت صورت گرفته است. ایده‌هایی که بتوانند خطوط جدید کسب‌وکاری و درآمدی ایجاد کنند، به‌راحتی می‌توانند به باکس ملحق شوند.

باشگاه کسب‌وکار دانش بنیان در فضایی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع در مجاورت دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.