راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تاکید بر تامین مالی شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها به‌عنوان رویکرد اصلی اولین همایش بانکداری شرکتی

در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری همایش ملی بانکداری شرکتی که با حضور دیواندری به‌عنوان رئیس همایش و اعضای شورای سیاست‌گذاری در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن بررسی اهداف و محورهای همایش، به تبیین رویکرد اصلی این دوره همایش با موضوع تأمین مالی شرکتی پرداخته شد و مقرر شد تأمین مالی شرکتی به‌عنوان مهم‌ترین محور همایش در سال جاری مدنظر قرار گیرد.

به گزارش دبیرخانه همایش ملی بانکداری شرکتی، در این همایش ملی که با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیران مالی ۵۰۰ شرکت برتر ایران برگزار می‌شود به نقش بانکداری شرکتی در ارائه خدمات جامع و مناسب به شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها از طرف بانک‌ها پرداخته خواهد شد. این همایش فرصت ویژه‌ای را برای ارائه راهکارهای جامع مالی و بانکی به مدیران مالی شرکت‌های بزرگ ایجاد خواهد کرد تا با آگاهی از این خدمات، بتوانند تصمیمات بهتری درزمینهٔ انتخاب تأمین‌کننده خدمات بانکی و مالی بگیرند.

در این جلسه دیواندری بر توجه به ارائه راهکارهای جامع و اثربخش توسط بانک‌ها و مؤسسات مالی به شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها تأکید کردند، به‌طوری‌که تأمین همه‌جانبه نیازهای این مجموعه‌های بزرگ در حوزه‌های مالی و بانکی، به‌عنوان اصل اساسی در بانکداری شرکتی باید موردتوجه قرار گیرد.

در ادامه جلسه کیماسی نیز به‌عنوان دبیر علمی همایش، ضمن بیان پایه‌های علمی بانکداری شرکتی در سطح بین‌المللی، بر لزوم آگاه‌سازی بانک‌ها از نحوه پیاده‌سازی مناسب بانکداری شرکتی در ساختار فعلی آن‌ها تأکید کرده و آن را لازمه کسب موفقیت در این حوزه عنوان کردند.

ناطق رئیس کمیته اجرایی جشنواره نیز با تأکید بر لزوم توجه ویژه به سطح مدیریتی این رویداد بزرگ ملی که برای اولین بار در سطح کشور به اجرا گذاشته‌شده است، عنوان کردند که تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه‌بهتر این رویداد در نظر گرفته‌شده است تا بتوان ضمن انتقال موضوعات مهم و کلیدی به مدیران شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها، فضای مناسبی را نیز برای بهره‌برداری از این موضوعات بعد از همایش فراهم آورده و تأثیرگذاری این همایش را بر تصمیمات مالی و بانکی مدیران شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها بالا برد.

در انتهای جلسه نیز اسدی به‌عنوان دبیر شورای سیاست‌گذاری همایش، بر اهمیت مشارکت کلیه شرکت‌های فعال در حوزه سوپرمارکت مالی و بانکی در این همایش تأکید کرده و اظهار امیدواری کردند با حضور همه اعضای کلیدی این حوزه، بتوانیم در بهبود خدمات ویژه به شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها تأثیرگذار باشیم.

همایش ملی بانکداری شرکتی دوم آبان ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی این همایش به آدرس www.ircobanking.com مراجعه کنید یا با دبیرخانه همایش تماس حاصل کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.