راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتصاب 4 مدیر جدید در همراه اول

پس از گزارش‌های متعددی مبنی بر تغییر در تیم مدیریت، حمید فرهنگ مدیرعامل این اپراتور، مدیران جدید بخش‌های مختلف همراه اول را منصوب کرد.

به گزارش زومیت، طی روزهای گذشته اخبار متعددی از تغییرات در رأس تیم مدیریتی بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور خبر می‌داد. شایعات حاکی از علاقهٔ سهامداران همراه اول به تغییر مدیرعامل این شرکت بودند و حتی نام‌هایی برای جایگزینی حمید فرهنگ نیز ذکرشده بود.

پیش‌ازاین نیز مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز وجود گمانه‌زنی‌های در خصوص تغییر مدیرعامل همراه اول از سوی سهامداران را تأیید کرده بود درحالی‌که مدیرکل همراه اول اخبار موجود در این زمینه را تکذیب و انتشار آن‌ها را صرفاً جهت تشویش افکار عمومی خواند. این دسته از اخبار و شایعات منجر به ورود همراه اول به حاشیه و تحت تأثیر قرار گرفتن عملکرد این شرکت شده بودند.

تمام گمانه‌زنی‌ها در خصوص تغییرات بخش عالی مدیریت همراه اول به پایان رسید و حمید فرهنگ با انتصاب مدیران جدیدی در رده‌های بالای مدیریتی همراه اول، به تمام شایعات در خصوص خروج او از این اپراتور باسابقه ایران پایان داد.

بنا بر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با صدور احکامی از سوی مهندس حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول، آقایان محمدحسین صفایی به‌عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه سرمایه‌گذاری، یاسر رضاخواه به‌عنوان مشاور مدیرعامل در امور شرکت‌ها، بابک قالیچی به‌عنوان مدیرکل فروش سازمانی، محمدحسین مرسلی به‌عنوان مدیرکل سرمایه‌گذاری در معاونت راهبرد و نعیم جاوید به‌عنوان مدیرکل محصولات و خدمات همراه اول منصوب شدند.

با توجه به پایان تغییرات تیم مدیریتی همراه اول، این شرکت اکنون به ثبات و روند پایدار خود بازگشته و در آرامش قادر به ادامهٔ فعالیت‌های خود خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.