راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سپ به سامانه نسیم بانک مرکزی متصل شد

با طی کردن موفقیت‌آمیز تست‌های فنی، شبکه پرداخت شرکت پرداخت الکترونیک سامان به سامانه مدیریت متمرکز حساب‌های دولتی (نسیم)، متصل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، این شرکت در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در راستای پیاده‌سازی پروژه دولت الکترونیک، به‌عنوان یکی از نخستین شرکت‌های PSP، امکان پرداخت وجوه به سازمان‌های دولتی را، در قالب «سامانه نسیم» بانک مرکزی ممکن کرده است.

بدین ترتیب با تجمیع حساب‌های سازمان‌های دولتی نزد بانک‌های مختلف در یک حساب بانک مرکزی، امکان پرداخت به‌صورت شناسه‌دار، از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه پرداخت اینترنتی سپ به این سازمان‌ها ممکن خواهد بود.

در سامانه نسیم، تمامی حساب‌های بانکی سازمان‌های دولتی نزد بانک‌های مختلف در یک حساب نزد بانک مرکزی تجمیع شده و امکان پرداخت الکترونیک وجوه به این سازمان‌ها فراهم می‌شود. تبادلات کاغذی و چک حذف‌شده و تمامی پرداخت‌ها به‌صورت الکترونیک و به‌صورت شناسه‌دار به یک حساب در بانک مرکزی واریز خواهد شد.

1 دیدگاه
  1. محمد می‌گوید

    با سدام
    به نام خدا
    اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن
    بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 7م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2357 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند ؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید
    با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.!
    برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15ملیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.
    از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم..
    از رییس اداره بازرسی کل بانک ملی ایران درخواست رسیدگی دارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.