راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره آنتونی نوتو مدیرعامل شرکت سوفی بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / آنتونی نوتو یک تاجر آمریکایی است که در حال حاضر او را به‌عنوان مدیرعامل شرکت امور مالی شخصی آنلاین سوفی می‌شناسند. آنتونی تجربه‌هایی مانند مدیر ارشد عملیات توئیتر، مدیر شرکت گلدمن ساکس و مدیر ارشد مالی لیگ فوتبال ملی آمریکا را نیز دارد. او که از سال 1999 وارد گلدمن ساکس شده بود، توانست بزرگ‌ترین جایزه فناوری را برای شرکت به ارمغان بیاورد و به این ترتیب به‌عنوان کارگزار اصلی عرضه اولیه سهام توئیتر معرفی شد.

در جولای 2014 نوتو به‌عنوان مدیر ارشد مالی توئیتر به این شرکت محلق شد و در ژانویه 2018، توئیتر را به‌خاطر اینکه بتواند مدیرعامل شرکت سوفی باشد، ترک کرد. سوفی که در واقع مخفف عبارت امور مالی اجتماعی است، یک شرکت امور مالی شخصی آنلاین است که وام‌های دانشجویی، وام مسکن و وام‌های شخصی ارائه می‌دهد.

این شرکت در سال 2011 و توسط مایک کاگنی، دن مکلین، جیمز فینیگان و یان بردلی که همگی از دانشجویان مدرسه عالی کسب‌وکار استنفورد هستند، تاسیس شد و تاکنون بیش از دو میلیارد دلار وام از جمله وام دانشجویی، وام مسکن، وام‌های شخصی و وام‌های MBA ارائه داده است.

چند ماه پیش نوتو اعلام کرد که شرکت قصد دارد امکان سرمایه‌گذاری روی محصولات جدید؛ از جمله محصولات ثروت و ارزهای رمزنگاری‌شده را با شتاب بیشتری پیگیری کند و تاکید کرد که می‌خواهد برای اعضای شرکت امکان سرمایه‌گذاری روی این ارزها را در اسرع وقت فراهم کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.