راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هدف‌گیری کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک / نگاهی به دو محصول یوبی‌پروسس و بیزوتاپ حصین

ماهنامه عصر تراکنش / حصین یکی از هلدینگ‌های مطرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در سال‌های گذشته رشد قابل ‌توجهی داشته و هرچند یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه ارائه خدمات فناورانه B2B محسوب می‌شود، ولی در چند سال اخیر با حفظ دپارتمان‌های B2B، لاین‌های جدیدی در حوزه ارائه خدمات B2C را نیز دنبال می‌کند.

میثم رجبی، مدیر توسعه کسب‌وکار حصین از سال 1390 با این شرکت همکاری دارد و در حوزه تجارت الکترونیک، سخت‌افزار و پرداخت در حوزه بانکی سابقه داشته است. رجبی اخیرا در گفت‌وگو با پایگاه خبری راه پرداخت گفته است: «حصین با دو محصول یوبی‌پروسس و بیزوتاپ، BPMS در سازمان‌های بزرگ و کسب‌وکارهای کوچک را هدف گرفته است.»

ببینید: حصین با دو محصول یوبی‌پروسس و بیزوتاپ، BPMS در سازمان‌های بزرگ و کسب‌وکارهای کوچک را هدف گرفته

حصین اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های نرم‌افزاری زیادی داشت که ماژول‌ها و نیازهای مشترکی داشتند که توسعه هرکدام از آنها با هزینه زیادی همراه بود، از همین رو در سال 1393 بخشی تحت عنوان «خانه نرم‌افزار» در حصین ایجاد شد. ایده راه‌اندازی خانه نرم‌افزار این بود که این دپارتمان، ماژول‌های پایه‌ای را که دپارتمان‌های دیگر نیاز دارند و مشترک هستند، با یک منطق دقیق‌تر و با قابلیت‌های توسعه بیشتر و کیفیت بالاتری تولید کند و به‌صورت مشترک در اختیار دیگران قرار دهد. به گفته رجبی بعد از ایجاد خانه نرم‌افزار و تحقق اهداف این واحد، مدیر آن بخش ایده ارائه پلتفرم BPMS یا همان مدیریت فرایندهای کسب‌وکار با انجین‌های بومی را مطرح کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.