راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک اقتصاد نوین از سامانه همراه نوین این بانک رونمایی کرد

در آستانه هفدهمین سالگرد تأسیس نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران، همراه نوین سامانه جدید بانک اقتصاد نوین برای ارائه خدمات متنوع بانکی بر بستر تلفن همراه باقابلیت‌های ویژه و منحصربه‌فرد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، سامانه همراه نوین، خدمتی نوین در حوزه فناوری مالی است که برای استفاده مشتریان بانک اقتصاد نوین و عموم مردم طراحی و معرفی‌شده است و تجربه‌ای راحت و امن را در دسترسی به خدمات متنوع مالی و بانکی فراهم می‌کند.

این سامانه قابلیت اجرا بر روی سیستم‌عامل‌های Android و iOS را دارد و ازجمله امکانات جدید آن می‌توان به امکان اجرای نسخه بر روی ساعت‌های هوشمند، امکان دسته‌بندی و گزارش‌گیری تراکنش‌ها در منوی مدیریت مالی، امکان اسکن کارت و ورود اتوماتیک اطلاعات کارت، امکان خرید شارژ آنی، امکان مشاهده و پرداخت تسهیلات و مکان‌یابی شعب و خودپردازهای بانک اقتصاد نوین اشاره کرد.

همچنین امکان استفاده از این سامانه به‌صورت مهمان، برای افرادی که هنوز مشتری بانک اقتصاد نوین نیستند ازجمله دیگر قابلیت‌های همراه نوین است. مشتریان بانک اقتصاد نوین و هم‌وطنان می‌توانند برای دریافت این سامانه و آگاهی بیشتر از خدمات نوین آن به کارگاه اصلی بانک اقتصاد نوین به نشانی www.enbank.ir/mobile مراجعه کنند.

همچنین کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصاد نوین به شماره 48031000-021 و شعب این بانک در سراسر کشور آماده راهنمایی مشتریان در استفاده از این سامانه هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.