راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی پرداخت گروهی عوارض خروج از کشور

یکی از ویژگی‌هایی که بخش عوارض خروج از کشور سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد به آن مجهز شده است، پرداخت گروهی عوارض خروج از کشور است و برای افرادی طراحی شده است که به‌صورت گروهی یا کاروانی سفر می‌کنند. در این نوع از پرداخت، رئیس کاروان می‌تواند به‌راحتی عوارض خروج از کشور همه را یکجا پرداخت کند. در ادامه چگونگی پرداخت گروهی عوارض خروج از کشور از طریق سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد آمده است.

 

پرداخت گروهی عوارض خروج از کشور

1. ابتدا وارد سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد به نشانی «www.sadadpsp.ir» شوید.

2. سپس روی گزینه «سامانه عوارض خروج از کشور» که زیر بنر سایت، سمت چپ قرار دارد، کلیک کنید. با این کار صفحه‌ای مانند صفحه‌ی زیر برایتان باز می‌شود.

3. در این صفحه باید روی گزینه «عوارض خروج از کشور» که در سمت راست و بالای سایت قرار دارد کلیک کنید و گزینه «فایل؛ پرداخت عوارض» را انتخاب کنید.

4. سپس باید نام مسافرین را با توجه به الگوی «نام خانوادگی، نام، کد ملی» در یک فایل بنویسید و با فرمت Text آن فایل را از طریق گزینه «بیاب» در سایت آپلود کنید.

برای مثال باید بدین گونه بنویسید:

غلامی، علی، 1112345678

حسنی، رضا، 223456789

امیری، محمد، 345126780

دقت داشته باشید که حداکثر نام 100 نفر را در فایلتان بگنجانید.

5. بعد از آپلود کردن فایلتان، باید «نوع خروج»، «ایمیل»، «تلفن همراه» و «تصویر امنیتی» را وارد کنید و گزینه «ارسال فایل» را کلیک کنید. که در این قسمت «ایمیل» و «تلفن همراه» رئیس کاروان نوشته می‌شود.

6. سپس صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که در صورت درست بودن اطلاعات افراد باید روی گزینه «پرداخت (کلیه موارد فوق مورد تأیید اینجانب می‌باشد)» کلیک کنید.

7. سپس وارد درگاه پرداخت شرکت پرداخت الکترونیک سداد می‌شوید که با واردکردن اطلاعات کارت بانکی می‌توانید، پرداخت را انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.