راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید اعضای کمیسیون صنعت مجلس از هلدینگ بهسازان ملت

هم‌زمان با آخرین روز بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، رئیس و اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی از گروه هلدینگ بهسازان هوشمند فردا بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت هلدینگ بهسازان ملت، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی به همراه دیگر اعضای این کمیسیون از گروه هلدینگ بهسازان هوشمند فردا و شرکت به‌پرداخت ملت بازید کردند.

اکبریان و دیگر اعضای کمیسیون با همراهی محمدعلی ترابیان مدیرعامل شرکت به‌پرداخت در این بازدید باقابلیت‌های محصولات نوین و متنوع شرکت به‌پرداخت ملت ازجمله اپلیکیشن سکه آشنا شدند و از خدمات متنوع آن مانند تکنولوژی AR (واقعیت افزوده) که به‌عنوان اولین اپلیکیشن داخلی از این تکنولوژی بهره برده آشنا شدند و آن را نمونه موفق یک اپلیکیشن تولید داخل دانستند.

دیگر اعضای کمیسیون نیز از قابلیت‌ها و جذابیت‌های اپلیکیشن سکه ابراز خرسندی کردند.

همچنین در این بازید اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس در جریان فعالیت‌های شرکت به‌پرداخت ملت و خدمات آن مانند سیستم جدید پرداخت بهای سوخت (Pay at the pump)، متصل به سامانه هوشمند سوخت کشور و راه‌اندازی کیوسک‌های خاص چندمنظوره در جایگاه‌های سوخت، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، رونمایی از کارت‌خوان‌های اندروید، همکاری ویژه با استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها و عقد قرارداد با برخی از اپراتورها و نیز فعالیت‌های زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت کسب‌وکار قرار گرفتند و از این اقدامات ابراز رضایت کردند.

در پایان، بازدیدکنندگان از خدمات دیگر شرکت‌های این گروه دیدن کرده و در جریان آخرین فعالیت‌ها و تکنولوژی‌های شرکت‌های زیرساخت امن خدمات تراکنشی، مهندسی سیستم یاس ارغوانی، صنایع یاس ارغوانی، مهندسی نرم‌افزار شقایق و شرکت بهسازان ملت که همگی از شرکت‌های گروه هلدینگ فناوران هوشمند بهسازان فردا هستند، قرار گرفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.