راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی دریافت کارتخوان موبایلی هدایت هوشمند قرن

با گسترش تلفن‌های هوشمند و استفاده از اینترنت همراه و همچنین افزایش روش‌های پرداخت الکترونیکی، صنعت پرداخت هر روز محصولات تازه‌تری را به بازار ارائه می‌کند که دستگاه کارت‌خوان موبایلی یکی از آخرین دستاوردهای فناورانه صنعت پرداخت است. دستگاه کارتخوان موبایلی یا همان mPOS دستگاهی فیزیکی است که از طرق مختلف به یک تلفن همراه متصل می‌شود و با کمک اپلیکیشنی که روی تلفن همراه نصب شده است، کار یک دستگاه کارتخوان را انجام می‌دهد.

در چند سال گذشته این کارتخوان‌ها، موردتوجه کسب‌وکارهای بسیاری قرار گرفته‌اند؛ کسب‌وکارهایی که محل تسویه آن‌ها با مشتری جای ثابتی نیست و دستگاه‌های کارتخوان رایج رومیزی پاسخگوی نیاز آن‌ها نیست؛ درواقع دستگاه کارتخوان موبایلی این امکان را فراهم می‌کند که کاربر بتواند از یک دستگاه تلفن همراه هوشمند به‌عنوان یک دستگاه کارتخوان استفاده کند. یکی از شرکت‌های که در ایران مدل‌هایی از دستگاه کارتخوان موبایلی را به شبکه پرداخت ارائه می‌کند و موفق به اخذ مجوزهای لازم برای ارائه این محصول به بازار شد، شرکت هدایت هوشمند قرن (HHQ) است، به همین منظور در ادامه نگاهی به چگونگی دریافت کارتخوان‌های موبایلی شرکت هدایت هوشمند قرن خواهیم داشت.

 

مراحل دریافت کارتخوان موبایلی هدایت هوشمند قرن

برای دریافت کارتخوان موبایلی هدایت هوشمند قرن می‌توانید به این لینک در سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید و یا از طریق سایت این شرکت به آدرس h2pay.ir سفارش دهید.

 

مدارک موردنیاز برای دریافت کارتخوان موبایلی هدایت هوشمند قرن

  • اصل شناسنامه و کپی تمام صفحات
  • اصل کارت ملی و کپی پشت‌ورو
  • قبض تلفن
  • جواز کسب (پروانه فعالیت) یا اجاره‌نامه یا سند مالکیت و کپی تمام صفحات
  • تکمیل فرم استشهاد برای کسانی که فاقد جواز هستند
  • تأییدیه شماره شبا به همراه مهر بانک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.