راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمد فرمهینی فراهانی رئیس جدید شعبه مستقل بورس و اوراق بهادار بانک ملی ایران شد

مراسم معارفه محمد فرمهینی فراهانی با حضور برات کریمی عضو هیئت‌مدیره و محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک به سمت رئیس شعبه مستقل بورس و اوراق بهادار بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در این مراسم ضمن قدردانی از نحوه مدیریت و تلاش‌های رئیس سابق این شعبه در راستای اهداف بانک گفت: «آقای فرمهینی فراهانی، فردی باتجربه و فعال در عرصه‌های مختلف بانک است که تجربه کار در صف و ستاد را نیز دارد.»

او افزود: «تغییر و نوآوری نوعی جهت‌گیری در مسیر توسعه سازمان از دیدگاه مدیران ارشد بوده و این امر جزو تکنیک‌هایی است که باعث افزایش سرعت تحول سازمان شده و زمینه و فرصت خدمت را برای همه همکاران فراهم می‌کند.»

کریمی ابراز امیدواری کرد، رئیس جدید شعبه بورس و اوراق بهادار بتواند در سمت جدید خود بیش‌ازپیش در تقویت این شعبه مستقل و تأثیرگذار و بازار رقابتی موجود در این واحد مثمر ثمر باشد. او در پایان ضمن دیدار با همکاران شعبه، خواستار تقویت نمایندگی و باجه‌های وابسته به شعبه بورس و اوراق بهادار در تمام نقاط تهران و سراسر کشور شد تا خدمات و امکانات سازمان بورس و اوراق بهادار به‌طور ویژه در محل زندگی مشتریان ارائه شود.

در این مراسم همچنین مدیر امور شعب تهران بانک گفت: «تلاش و کوشش همکاران از یک‌سو و توجه ویژه به مشتری از سوی دیگر در جذب حداکثری مشتریان مؤثر است.»

آزادی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود به‌ویژه برنامه‌ریزی جهت دستیابی به اهداف سازمان و بهینه‌سازی ترازنامه شعبه تأکید کرد. در این مراسم همچنین روسای اداره کل سازمان و روش‌ها، اداره امور شعب شمال تهران و تنی چند از مسئولان بانک حضور داشتند. فرمهینی فراهانی پیش‌ازاین معاون اداره امور شعب شمال تهران بانک بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.