پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت خدمات انفورماتیک سه مناقصه برگزار میکند
شرکت خدمات انفورماتیک(سهامی عام) در نظر دارد تامین تجهیزات و خدمات مورد نیاز خود به شرح زیر را از طریق مناقصه عمومی واگذار کند.
مناقصه عمومی شماره ۹۷/۰۴۰
موضوع مناقصه: تامین و تحویل مانیتورهای ASUS مطابق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه
مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۲۷
سپرده شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه به میزان ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال
شرایط اخذ اسناد
از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط دعوت به عمل میآید جهت اخذ اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاهنظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند.
جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:
- معرفینامه معتبر از جانب شرکت مناقصهگر
- گواهینامه معتبر شورای عالی انفورماتیک در زمینه تولید و ارائه رایانههای غیر Main Frame
محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.
شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائهشده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
مناقصه عمومی شماره ۹۷/۰۴۶
موضوع مناقصه: تامین و تحویل ویندوز ۲۰۱۶ نسخه استاندارد مطابق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه
مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۲۷
سپرده شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه به میزان ۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال
شرایط اخذ اسناد
از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط دعوت به عمل میآید جهت اخذ اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاهنظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند.
جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:
- معرفینامه معتبر از جانب شرکت مناقصهگر
- گواهینامه معتبر شورای عالی انفورماتیک در زمینه تولید و ارائه رایانههای غیر Main Frame
محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.
شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائهشده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
مناقصه عمومی شماره ۹۷/۰۴۷
موضوع مناقصه: تامین و تحویل هارد HP مطابق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه
مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۲۷
سپرده شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه به میزان ۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال
شرایط اخذ اسناد
از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط دعوت به عمل میآید جهت اخذ اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاهنظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند.
جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:
- معرفینامه معتبر از جانب شرکت مناقصهگر
- گواهینامه معتبر شورای عالی انفورماتیک در زمینه تولید و ارائه رایانههای غیر Main Frame
محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.
شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائهشده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.