راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت‌های غیر تماسی ویزا در مسابقات جام جهانی فوتبال 2018

طبق گزارش مطبوعاتی تقریباً 1 نفراز هر 5 نفر خریداران در جام جهانی از طریق کارت‌های ویزا از تکنولوژی پرداخت غیر تماسی ازجمله گوشی‌های هوشمند، دستبند و حلقه استفاده می‌کنند. در استادیوم‌ها سهم طرفداران روسیه و خارجی‌ها بازپرداخت‌های غیر تماسی 54 درصد بود.

ویزا خدمات پرداخت منحصربه‌فردی در تمام استادیوم‌ها که کارت‌های پرداخت در جام جهانی می‌پذیرند را ارائه می‌دهد. به‌طور متوسط در میان 11 شهر میزبان، دارندگان ویزا کارت مبلغ 3.575 روبل (56.65 دلار) در هر تراکنش را خرج می‌کنند. بیشترین طرفداران استفاده از این تکنولوژی ایالات‌متحده بوده و چین و مکزیک در رتبه دوم و سوم قراردادند.

بسیاری از بازدیدکنندگان بین‌المللی در تورنمنت تابستان امسال هرگز به روسیه نرفته‌اند و ما خیلی هیجان داریم که بهترین تورنمنت را به‌وسیله امکان ویزای دیجیتالی که پرداخت غیر تماسی را ایجاد می‌کند را برای آن‌ها فراهم آوریم.

Ekaterina Petelina مدیر ویزا برای کشور روسیه گفت: «در استادیوم‌ها طرفداران از تکنولوژی پرداخت غیر تماسی استفاده می‌کنند تا به‌سرعت از خطوط ورودی عبور کنند.»

بیشترین تراکنش پرداخت‌های غیر تماسی مربوط به‌روز مسابقه افتتاحیه بین عربستان و روسیه در روز 14 ژوئن با حضور طرفداران 123 کشور بود. دومین تراکنش‌ها مربوط به مسابقه بین آلمان و مکزیک بود.

میانگین تراکنش‌های پرداخت غیر تماسی در استادیوم در 5 روز اول مسابقات 1.682 روبل (26.66 دلار) است.

منبع: atmmarketplace.com / شرکت الکترونیک کارت دماوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.