راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین رویداد اقتصاد بلاکچین تبریز برگزار می‌شود

اولین رویداد اقتصاد بلاکچین تبریز با موضوع آشنایی با تکنولوژی بلاکچین و همچنین کاربردهای متنوع آن در حوزه‌های مختلف و بررسی تأثیرات بلاکچین در اقتصاد ایران و جهان در ۲۷ تیرماه ۹۷ برگزار می‌شود.

تکنولوژی بلاکچین توانسته است در سال‌های اخیر تأثیرات شگرفی را در دنیای امروز ما بر جای بگذارد و بسیاری از شرکت‌های بزرگ و حتی دولت‌ها به دنبال استفاده از ظرفیت‌های این تکنولوژی هستند. بسیاری از متخصصان و صاحب‌نظران معتقدند که بلاکچین ساختار اقتصاد، بسیاری از صنایع و حتی خود اینترنت را دگرگون خواهد کرد.

شهر تبریز به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور که متخصصان خبرهٔ بسیاری نیز در حوزهٔ فناوری دارد، پتانسیل بالایی برای به‌کارگیری این تکنولوژی در بخش‌های گوناگون دارد؛ بنابراین آشنایی با تکنولوژی بلاکچین برای توسعه اقتصادی در منطقه یک ضرورت برای مدیران، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و مسئولان این شهر است. ازاین‌رو رویداد اقتصاد بلاکچین به همت چند تن از فعالان فناوری و متخصصان حوزهٔ بلاکچین در شهر تبریز به‌صورت مستقل و با حامی گری شرکت‌های خصوصی و دولتی برگزار خواهد شد.

در این رویداد سرمایه‌گذاران، استارت‌آپ‌ها، محققان و متخصصان و علاقه‌مندان به حوزهٔ بلاکچین باهدف یادگیری و شبکه‌سازی گرد هم خواهند آمد.

رضا قربانی بنیان‌گذار شبکه راه پرداخت، محمدرضا قدوسی بنیان‌گذار و مدیرعامل ABC، مرتضی نخودیان هم‌بنیان‌گذار Cointoken.io و Flat-lay.com، قاسم یزدانی توسعه‌دهنده و تحلیل‌گر بازار استارت‌آپ‌های بلاکچین ، زوبین نعمتی استراتژیست بازاریابی و فروش، سعید خوشبخت و چند تن دیگر از متخصصان حوزهٔ بلاکچین در این رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت.

عناوین موضوعاتی که در این رویداد به آن‌ها پرداخته خواهد شد عبارت‌اند از:

  • آشنایی با تکنولوژی بلاکچین
  • تفکر و عمل در هنگام انقلاب بزرگ بلاکچین
  • تغییر جهان از طریق اعتماد بیشتر
  • تحول خدمات مالی با تکنولوژی بلاکچین

ثبت‌نام این رویداد تا صبح ۲۷ تیرماه ادامه دارد ولی برای تهیه بلیت با تخفیف زودهنگام می‌توانید تا ۱۶ تیرماه از طریق سایت Tabriz.io/blockchain اقدام نمایید.

منبع: evand

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.