راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت‌های گروه نوین چه گذشت؟

مجامع عمومی عادی سالیانه شرکت‌های گروه نوین با رشد قابل‌توجه در سودآوری با موفقیت برگزار و صورت‌های مالی این شرکت‌ها برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 96 در موعد مقرر به تصویب سهامداران این شرکت‌ها رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، در راستای ارتقای شفافیت مالی و رعایت قوانین و مقررات نهادهای ناظر پولی و مالی و سایر قوانین کشوری، عملکرد 15 شرکت از مجموعه شرکت‌های گروه نوین در سال مالی 1396 با حضور تمامی سهامداران این شرکت‌ها بررسی و در خصوص دستور جلسات این مجامع اتخاذ تصمیم شد.

شرکت‌های گروه نوین باهدف تکمیل زنجیره خدمات و ارائه خدمات جامع پولی و مالی به مشتریان تأسیس‌شده است که این شرکت‌ها طیف متنوعی از خدمات پولی و مالی نظیر خدمات بازار سرمایه، بیمه، پرداخت الکترونیکی، لیزینگ، مشاوره، اعتبارسنجی، صرافی و غیره را به مشتریان ارائه می‌کنند که این خدمات و محصولات در کنار خدمات و محصولات بانک اقتصاد نوین پاسخگوی تمامی نیازهای بانکی و مالی مشتریان است.

پس از برگزاری موفق مجامع شرکت‌های گروه نوین، بانک اقتصاد نوین نیز نسبت به انتشار صورت‌های مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به 29 اسفند 96 اقدام کرده که بر این اساس پیش‌بینی می‌شود مجمع عمومی عادی سالیانه نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران برای دوره مالی موردنظر نیز با طی فرآیندهای قانونی در زمان مقرر برگزار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.