راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آینده پرداخت‌های موبایلی (اینفوگرافی)

همه ما می‌دانیم که پرداخت‌ها موبایلی کم یا زیاد در حال عوض کردن شکل تجارت هستند؛ اما سوالی که برای همه ما ممکن است پیش آمده باشد این است که آیا موبایل‌هایمان به زودی جای کیف پول‌های چرمی ما را خواهند گرفت؟

خب، برای یافتن جواب این سوال بر آن شدیم تا نگاهی بیاندازیم به فعالیت‌ها و اقدامات شرکت‌های بزرگ در این حوزه تا ببینیم چقدر قضیه جدی است.

پی‌پال یکی از غول‌های صنعت پرداخت پیش‌بینی کرده است که تا سال 2015 دیگر فاتحه کیف پول‌های چرمی خوانده است و جایشان فقط در کمدهاست. از همین سو، چندی پیش شرکت ارائه دهنده پرداخت‌های موبایلی Zong را به قیمت 240 میلیارد دلار خریداری کرد تا از آن بتواند برای انجام برنامه‌های پرداختی موبایلی خود در آینده استفاده کند؛ پی‌پال، به سوال ما، جواب مثبت داد.

اما پی‌پال تنها غولی نیست که وارد میدان این بازی شده است. گوگل هم چندی پیش با ارائه گوگل ولت (کیف پول موبایلی گوگل) وارد بازی شد. از طرفی دیگر هم، ویزا و برنامه‌هایش برای صنعت پرداخت موبایلی ما را تا حدود زیادی به جواب سوالمان رساندند. ورود همین غول‌های بزرگ به این صنعت، خود می‌تواند دلیل محکمی برای این باشد که دیگر عمر کیف پول‌های چرمی کم کم دارد به سر می‌آید.

از این رو، امروز در ادامه پرونده گوگل ولت و پرداخت همراه در راه پرداخت، تصمیم گرفتیم تا به صورت اینفوگرافیک مروری داشته باشیم فعالیت‌های غول‌های این صنعت و مقایسه کلی‌ای داشته باشیم از آنچه آنها برای صنعت پرداخت موبایلی انجام داده‌اند.

برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید.

این هفته هر روز در راه پرداخت در پرونده گوگل ولت و پرداخت همراه با ما باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.