راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازوی پرداخت فناپ / درباره محمد نژاد‌صداقت مدیرعامل شرکت فناپ پرداخت بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / محمد نژادصداقت اکنون مدیرعامل شرکت فناپ پرداخت است؛ شرکتی که به‌عنوان بازوی پرداخت الکترونیکی هلدینگ فناپ مشغول فعالیت است. البته فناپ پرداخت تا پیش از سال گذشته توسعه فناوری‏‌های هوشمند اتیک ‏پارس نام داشت و از سال 1389 با هدف ارائه خدمات و راهکارهای نوین پرداخت الکترونیکی فعالیت می‌کرد.

نژادصداقت پیش از آنکه مدیرعامل فناپ پرداخت و مدیرعامل اتیک باشد، مدیر واحد پرداخت الکترونیک شرکت فناپ بود. شاید همین سابقه در پرداخت‌های الکترونیکی، او را به یکی از معتقدان به تغییر نظام پرداخت خرد تبدیل کرده است.

محمد نژاد‌صداقت مدیرعامل شرکت فناپ پرداخت
محمد نژاد‌صداقت مدیرعامل شرکت فناپ پرداخت

به گفته نژادصداقت، مهم‌ترین موضوعی که در سال ۱۳۹۷ باید به آن توجه شود، کیف پول است. او معتقد است با رواج فرهنگ استفاده از کیف پول، می‌توان فشار ناشی از کارمزدها را از دوش بانک‌ها برداشت و کسب‌وکارهای فین‌تک هم بهتر می‌توانند روی کیف پول فعالیت داشته باشند؛ چراکه اکنون با وجود کارت‌های بانکی بدون کارمزدی که وجود دارد، کیف پول برای مردم سرویس ارزشمندی محسوب نمی‌شود.

یکی از محصولات فناپ پرداخت نیز در پاسخی به نیاز پرداخت خرد، نرم‌افزاری به نام کیپاد است که اکنون در دو شهر مشهد و قزوین در پرداخت کرایه اتوبوس‌های شهری در اختیار مردم قرار گرفته است و در تلاش است پرداخت NFC خود را روی پایانه‌های این شرکت نیز توسعه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.