بانک‌تک (BankTech)

در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی؛ توسعه خدمات ویژه بانک پاسارگاد برای روشندلان

بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقای کیفیت خدمات بانکی، تجهیزات و امکانات ویژه‌ای را برای روشندلان در شعبه‌های خود ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، ارائه خدمات ویژه برای روشندلان در برخی از شعبه‌های بانک راه‌اندازی شده و در سایر شعبه‌ها در دست توسعه است.

این تجهیزات با بهره‌گیری از روزآمد، امکان استفاده از خدمات بانکی را به‌صورت دیداری و شنیداری و بدون نیاز به حضور همراه فراهم می‌کنند. در این طرح کلیهٔ ضوابط و قوانین امنیتی رعایت شده و روشندلان از طریق دستگاه برجسته نگار و با استفاده از دستیار صوتی، کلیهٔ امور بانکی را انجام می‌دهند.

این دستگاه مجهز به صفحه‌کلید و نمایشگر بریل بوده که روشندلان می‌توانند با استفاده از صفحه‌کلید، تمامی فرم‌های بانکی را تکمیل کرده و سایر عملیات بانکی موردنیاز خود را اجرا کنند. نوشتار موجود در فرم‌های بانکی از طریق نمایشگر بریل در دستگاه برجسته نگار به‌صورت لمسی قابل‌خواندن برای روشندلان است.

مشتریان روشندل با استفاده از این سامانه و بدون نیاز به حضور همراه، فرم‌های درخواست انواع عملیات بانکی مثل افتتاح حساب، دریافت و واریز وجه، خدمات کارت وغیره را با استفاده از ورودی و خروجی‌های صوتی و بریل تکمیل می‌کنند، سپس فرم‌های تکمیل‌شده توسط چاپگر باجه پرینت شده و برای انجام عملیات در اختیار مسئول باجه قرار می‌گیرد.

پیش‌ازاین نیز خدمات و تسهیلات ویژه‌ای جهت استفادهٔ معلولان و روشندلان در شعبه‌های بانک پاسارگاد ایجادشده است.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

اتاق خبر راه پرداخت همه مطالب و خبر‌های مهم فین‌تک ایران را رصد و منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

/* ]]> */