راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دریافت ارز رمزنگاری‌شده با دیدن تبلیغات

مرورگری که آگهی‌های بازرگانی در وب‌سایت‌ها را مسدود می‌کند، اکنون آماده آزمایش پلتفرمی است که به ازای تماشای تبلیغات از پیش تعیین‌شده، جوایزی به شکل ارز رمزنگاری‌شده به کاربر می‌دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مرورگر Brave که آگهی‌های بازرگانی در وب‌سایت‌ها را مسدود می‌کند، اکنون برای آزمایش پلتفرم BAT آماده‌شده است. این پلتفرم طوری طراحی‌شده که به کاربران برای تماشای تبلیغات جایزه می‌دهد.

برندون ایچ مدیر ارشد سابق فایرفاکس این مرورگر را تأسیس و سال قبل مرحله نخست مدل آن را رونمایی کرد. اکنون نسخه جدید مرورگر حدود ۲۵۰ بسته تبلیغاتی را برای مشتریانی نمایش می‌دهد که برای دسترسی اولیه تقاضا ارائه کرده بودند.

تمایز کلیدی بین تبلیغات گزینشی این مرورگر و آگهی‌های معمول در فضای وب، آن است که Brave این تبلیغات را بر اساس عادات مشاهده کاربر نمایش می‌دهد، اما هیچ اطلاعاتی خارج از مرورگر را به اشتراک نمی‌گذارد.

تبلیغات فوری معمول توسط شرکت‌هایی تولید می‌شود که فعالیت کاربر را در سایت‌های مختلف رصد می‌کنند و پروفایلی بر اساس علایق او می‌سازند.

به‌تدریج کاربرانی که «مدل تبلیغاتی دیجیتال محتوا محور» Brave را تماشا می‌کنند، به ازای هر بار تماشا یا پس از تعامل با یکی از آگهی‌های از پیش تعیین‌شده، جوایزی به شکل ارز رمزنگاری‌شده این شرکت را دریافت می‌کنند.

هنوز مشخص نیست میزان جوایز چقدر است اما یک پست از وبلاگ این شرکت ادعا می‌کند کاربران ۷۰ درصد درآمد خالص تبلیغات را دریافت می‌کنند.

1 دیدگاه
  1. حمید می‌گوید

    سلام
    ضمن تشکر از سایت خوبتان، لطفا به صورت کامل بفرمایید برای کسب رمز ارز چگونه باید از این مرورگر استفاده کرد؟
    با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.