راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهره‌های ماندگار بانکی معرفی شدند

سیاوش نقشینه و محمدرضا فاطمی به‌عنوان منتخبین چهره‌های ماندگار بانکی در بیست و هشتمین همایش سیاست‌های پولی و ارزی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، سیاوش نقشینه صاحب‌نظر در امور پولی و بانکی است و به‌عنوان مدیرعامل بانک تجاری ایران و اروپا از سال ۱۳۸۰ تا به امروز و عضویت در سمت‌های مدیریتی در بانک ملی ۱۳۴۳ تا ۱۳۷۹ را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین محمدرضا فاطمی در کارنامه کاری خود علاوه بر صاحب‌نظر پولی و بانکی به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره بانک بین‌المللی سپه در انگلستان از سال ۱۳۸۱ تا به امروز و مدیرعامل و رئیس سازمان حسابرسی کل کشور از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۱ فعالیت داشته است.

پژوهشکده پولی و بانکی همه‌ساله در همایش سیاست‌های پولی و ارزی با انتخاب و معرفی شخصیت‌های برجسته بانکی که طی دوران خدمت خود خدمات برجسته و قابل‌اعتنایی در جهت تقویت ساختار سیاست‌گذاری، ساختار مالی و سازمانی بانک‌ها داشته‌اند، تقدیر می‌کند.

برای انتخاب چهره‌های ماندگار ۱۴ نامزد از سوی بانک مرکزی، نظام بانکی و دانشکده‌های اقتصاد کشور معرفی‌شده‌اند که دو نفر از بین آن‌ها انتخاب شدند؛ احکام داوران چهره‌های ماندگار نظام بانکی پس از برگزاری جلسات داوری به امضا ولی‌الله سیف؛ رئیس‌کل بانک مرکزی رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.