راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تا پایان بازی ایران فرصت دارید این اپلیکیشن را نصب کنید

با عرض سلام خدمت بینندگان عزیز و ارجمند. عصر بهاری شما بخیر. امیدواریم که امروز تیم ملی در این بازی خوب بدرخشد و بتواند ما و شما را خوشحال کند. در خدمت آقای سماورچی استاد دانشگاه و کارشناس زبده ورزشی هستیم. قبل از اینکه به سراغ صحبت‌های کارشناسی ایشان برویم، در خصوص اپلیکیشن رومینا توضیحاتی به سمع و نظر شما می‌رسانم.

شما با نصب این اپلیکیشن تا پایان بازی امروز، می‌توانید از جوایز هفتگی مانند خودرو بهره‌مند شوید. اگر هنوز تا این لحظه اپلیکیشن بی‌نظیر رومینا را نصب نکرده‌اید، همین حالا از طریق کد ستاره فلان مربع، به راحتی آن را دانلود کنید.

از امکانات این اپلیکیشن می‌توان به مشاهده برنامه‌های ورزشی به صورت زنده، پیش‌بینی رایگان نتایج همه بازی‌ها، فیلم‌های ایرانی و خارجی، انواع سریال، موسیقی، کارت به کارت، کارت شارژ، ماساژ و مکالمه‌های عاطفی اشاره کرد. تمام این خدمات رایگان بوده و هیچ نیازی به خرج کردن پول نیست. تنها کافی است این اپلیکیشن را نصب کنید.

به جای اینکه یک کارت شارژ پنج هزار تومانی بخرید، بهتر است در این اپلیکیشن پنج مرتبه شارژ هزار تومانی بخرید و به جای یک‌بار، پنج بار فرصت در قرعه‌کشی پیدا کنید.

خب، بازی در حال شروع شدن است. آقای سماورچی لطفاً در حد 5 ثانیه یک تک‌جمله بگویید (کارشناس تا لب به سخن باز می‌کند مجری حرف او را قطع می‌کند)… نه، بازی شروع شد. در زمان استراحت در خدمت شما خواهیم بود. (سماورچی با بستن چشم و آوردن سر به سمت پایین دهانش را می‌بندد)

(بعد از اتمام وقت اول بازی و پیام‌های پرتعداد بازرگانی، مجری و کارشناس دوباره در قاب تلویزیون ظاهر می‌شوند)

خب بینندگان عزیز، در شرف آغاز مجدد بازی هستیم و خیلی سریع به شما اعلام کنم که فقط تا پایان بازی فرصت نصب اپلیکیشن رومینا و شرکت در قرعه‌کشی خودرو را دارید. خداوکیلی این اپلیکیشن خیلی خوب است. لطفاً هر چه سریع‌تر آن را نصب کنید تا بتوانید از دیدن مسابقات ورزشی و خیلی کارهای دیگر لذت ببرید. از این جهت که بازی در حال شروع شدن است، کارشناس عزیز ما یکی دو جمله‌ای بگویند (کارشناس می‌گوید از قبل مشخص بود که بازی سختی است ولی … صدای او قطع می‌شود و گزارشگر شروع به گزارش ادامه بازی می‌کند).

(بازی به پایان رسیده، مجری و کارشناس در استودیو نشسته‌اند.) متأسفانه امروز بچه‌ها موفق به کسب امتیاز نشدند؛ ولی این چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند. امیدواریم در بازی‌های بعدی بتوانیم بهتر از این عمل کنیم. از استقبال خوب شما در نصب اپلیکیشن خوب متشکرم و تا پایان بازی بعدی ایران، فرصت دارید تا اگر هنوز این نرم‌افزار را نصب نکرده‌اید، با شماره‌گیری ستاره فلان مربع، این اپلیکیشن را برای اندروید و iOS نصب کنید. در ثانیه‌های باقی‌مانده تا اخبار، در خدمت کارشناس محترم برنامه هستیم.

(کارشناس می‌گوید هرچند از بچه‌ها انتظار بازی بهتری را داشتیم، اما همان‌طور که مجری اشاره کردید، شکست در این بازی چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. در این لحظه تیزر برنامه پخش می‌شود و مجری ادامه می‌دهد) متأسفانه وقتی برای ما نمانده و همکارانمان در پخش با اخبار شبانگاهی در خدمت شما هستند. پس یادتان نرود که قرار ما این شد که تیم ایران در هر رشته ورزشی و هر زمانی که بازی داشته باشد، شما تا پایان آن بازی فرصت دانلود و شرکت در قرعه‌کشی را دارید. خدانگهدار.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.