راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نصب و راه‌اندازی کیوسک خدماتی ایرانسل در محل‌های پرتردد تهران با همکاری تلکام سافت

پس از رونمایی از کیوسک خدماتی ایرانسل جهت صدور سیم‌کارت و کارهای اپراتوری در سال 96، تلکام سافت با همکاری شرکت ایرانسل برای اولین بار اقدام به راه‌اندازی اولیه چند دستگاه کیوسک خدماتی ایرانسل در محل‌های پرترددی از جملهترمینال جنوب، ترمینال غرب، ایستگاه راه‌آهن و… در استان تهران کرده است.

به گزارش تلکام سافت، مشتریان با مراجعه به دستگاه‌ها می‌توانند کلیه خدمات مربوط به سیم‌کارت را به‌صورت مکانیزه در طول شبانه‌روز دریافت کنند. دریافت سیم‌کارت‌های جدید باقابلیت انتخاب شماره دلخواه، تعویض سیم‌کارت، پرداخت قبض، فروش شارژ و خدمات اطلاع‌رسانی  ازجمله سرویس‌های این دستگاه است.

توسط این دستگاه کلیه خدمات مربوط به سیم‌کارت بدون حضور نیروی انسانی ( اپراتور) به مشترکین ارائه می‌شود. دستگاه با دریافت اطلاعات مشتری، اسکن کارت ملی، تصویر مشتری، اثرانگشت، و نمونه امضاء و درنهایت احراز هویت مشتری کلیه خدمات مربوط به سیم‌کارت را ارائه می‌کند.

دستگاه فوق با توان فنی کارشناسان تلکام سافت در داخل کشور طراحی و به تولید رسیده است و  با توجه به استقبال بسیار مناسب از این دستگاه به‌زودی در مکان‌های بسیاری نصب خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.