راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع عمومی فوق‌العاده بانک قوامین برگزار شد

مجمع عمومی فوق‌العاده و مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک قوامین با حضور اکثریت سهامداران حقوقی و حقیقی برگزار شد. این دو مجمع عمومی طی روز ۱۳ خردادماه، با حضور حدود ۶۱ درصد از سهامداران بانک قوامین و با حضور اعضای اصلی هیئت‌مدیره بانک و نماینده سازمان بورس اوراق بهادار در ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی پردیس تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قوامین، در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد ابتدا دکتر تقی نتایج طی صحبت‌هایی گزارش کلی از شرایط مدیریتی بانک را برای سهامداران حاضر در مجمع بازگو و برنامه‌های در دست اجرا برای رسیدن به اهداف مدنظر در سند تحول راهبردی بانک را برای حاضران مطرح کرد.

مدیرعامل بانک قوامین ضمن تشکر از همراهی و همدلی سهامداران با هیئت‌مدیره و مدیران بانک حاصل این همدلی و همراهی را پیشرفت بانک در بخش‌های مختلف کاری دانست. سپس با انتخاب رئیس، ناظرین و منشی، مجمع رسماً آغاز به کارکرد.

طبق مجوز بانک مرکزی مصوب گردید تعداد اعضای هیئت‌مدیره بانک از 7 نفر به 5 نفر کاهش یابد که مورد تصویب اعضای حاضر در مجمع قرار گرفت. در ادامه این مجمع طی مجمع عمومی به‌طور فوق‌العاده با تأیید و انتخاب سهامداران بانک احمد زارع به‌عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره بانک با تأیید رأی اکثریت انتخاب شد.

همچنین موسسه حسابرسی هوشیار ممیز، به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی فاطر به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی علی‌البدل بانک برای سال مالی منتهی به 96/12/29 انتخاب شدند. سهامداران حاضر در مجمع در ادامه روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات را به‌عنوان روزنامه‌های رسمی بانک جهت درج آگهی انتخاب کردند.

پس از پایان کار مجمع بنا به خواست سهامداران دکتر تقی نتایج با حضور در جمع سهامداران بانک به پرسش‌های مختلف آنان پاسخ گفت. مدیرعامل بانک قوامین سهامداران را صاحبان اصلی بانک خواند و از آنان به خاطر سعه‌صدر، همدلی و پشتیبانی از مدیران بانک در طول این سال‌ها تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با تداوم این رویکرد سهامداران شریف آینده‌ای بهتر در پیش روی بانک وزین قوامین خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.