راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

میان توفان افسارگسیخته پرداخت / درباره نیما نامداری معاون طرح و توسعه شرکت ارتباط فردا بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / شاید مدت زیادی نباشد که نام نیما نامداری در محافل مرتبط با فناوری‌های مالی ایران شنیده می‌شود، اما در همین مدت کوتاه او توانسته خوش بدرخشد. زمانی که او به جمع گروه تجارت الکترونیکی ارتباط فردا پیوست، کار خود را در مقام معاون طرح و برنامه این شرکت آغاز کرد، اما پس‌ازاینکه برنامه‌ریزی استراتژیک برای این سازمان انجام شد و راهبردها مشخص شدند، ارتباط فردا به‌جای معاون طرح و برنامه به معاون طرح و توسعه نیاز داشت؛ سمتی که نامداری آن را به عهده گرفت و به‌خوبی ادامه داد.

نیما نامداری معاون طرح و توسعه شرکت ارتباط فردا
نیما نامداری معاون طرح و توسعه شرکت ارتباط فردا

از دستاوردهای نامداری در ارتباط فردا تلاش‌های او برای ارائه APIهای باز به کسب‌وکارهای مختلف است. ارتباط فردا خود را تنها شرکتی می‌داند که به کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌ها API تماما باز ارائه می‌کند و برای هر سرویس نیز کارمزد می‌گیرد. این شرکت کار خود را با همکاری بانک آینده شروع کرد و روزبه‌روز استقلال بیشتری پیدا کرد و حالا هم زمزمه‌های همکاری این شرکت با بانک ایران‌زمین به گوش می‌رسد.

ارتباط فردا به دست‌چین کردن منابع انسانی خود شهرت دارد و برای آن‌ها اهمیت زیادی قائل است. نامداری در این میان یکی از ستاره‌های این شرکت محسوب می‌شود. بیان خوب نامداری و آرامش همیشگی‌اش در فضای آشفته پرداخت نشان می‌دهد معاون طرح و توسعه ارتباط فردا کارش را بلد است و می‌داند باید چه مسیری را در پیش بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.