راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی نرم‌افزار جامع موبایلی خدمات پستی

مدیرعامل شرکت ملی پست با تأکید بر ایجاد و راه‌اندازی نرم‌افزار جامع موبایلی از خدمات پستی، گفت: «بر اساس دستورالعمل موجود، ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، ارائه اطلاعات و خدمات الکترونیکی باید در دستور کار قرار گیرد.»

به گزارش ایسنا، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست، با اشاره به الزامات موجود برای توسعه دولت الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری دستگاه‌ها به مردم، گفت: «باوجود پیشرفت‌های فناوری، راه‌های زیادی برای ارائه خدمت به مردم وجود دارد که پست به دلیل ماهیت خدماتی خود باید با استفاده از راهکارهای مختلف، دسترسی مردم به خدمات خود را افزایش دهد.»

او ایجاد و راه‌اندازی نرم‌افزار جامع موبایلی از خدمات پستی را یک اولویت مهم دانست و افزود: «واحدهای مربوطه باید با هماهنگی بیشتر و ایجاد سازوکارهای مناسب نرم‌افزار جامعی از خدمات پستی ارائه دهند تا ضمن پاسخ به نیاز مشتریان، در جهت بهبود دسترسی به خدمات الکترونیکی نیز گام برداریم.»

رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی پست با اشاره به ایجاد میز خدمت، اظهار کرد: «بر اساس دستورالعمل موجود، ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، ارائه اطلاعات و خدمات الکترونیکی باید در دستور کار قرار گیرد و با توجه به اینکه دفاتر قبول پست به‌عنوان یک میز خدمت در بخش خدمات فیزیکی محسوب می‌شود، می‌توان این میز را از جنبه‌های دیگر گسترش داد.»

نعمتی تشکیل جلسات منظم و ارائه گزارش مصوبات جلسه را خواستار شد و مقرر کرد: «ازاین‌پس جلسات به ریاست آقای حلال‌خور، عضو هیئت‌مدیره و با حضور روسای کمیته‌ها و طبق یک تقویم کاری منظم تشکیل و هرماه گزارش جامعی از مصوبات کمیته‌ها نیز ارائه شود.»

همچنین مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه ماهانه شورای مدیران، پست را مجموعه‌ای انسان‌محور دانست و گفت: «باید ضمن استفاده از فناوری‌های نوین، تمامی مدیران و مسئولان ستادی و اجرایی تا آخرین سطوح روسای شهرستان‌ها، نظارت دقیق و همه‌جانبه بر تمامی فرایندها به‌منظور رسیدن به کیفیت مطلوب داشته باشند.»

او با اشاره به تنوع خدمات پستی افزود: «این تنوع می‌طلبد مدیران به‌تمامی امور اشراف کامل داشته باشند و سیر اجرای امور را به‌صورت لحظه‌ای پیگیری کنند.»

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر انجام امور نظارت و بازرسی اظهار کرد: «سازمانی پویاست که مسئولانش به‌صورت مستمر روند اجرای امور را نظارت کنند و دستگاه‌های نظارتی نیز با نگاه اصلاح و بهبود، وظیفه و مسئولیت خود را به انجام برسانند.»

رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی پست با تأکید بر موضوع بهبود کیفیت خدمات، مشتری مداری و توجه ویژه به سرویس‌های پستی، تصریح کرد: «امسال باید استفاده و بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی افزایش یابد و ظرفیت‌ها و امکانات داخل شبکه بیش‌ازپیش مدنظر قرار گیرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.